וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בתגובה לחרם אוהדי מכבי חיפה: "תחזרו לפרופורציות"

לאחר שארגוני האוהדים החליטו לא להגיע לטדי (א', 20:15 בספורט4) בטענה לאלימות משטרתית והירוקים תמכו, בבירה ענו: "הובטח כי אם הסדר יישמר, שוטרים לא ייכנסו ליציע". האולטראס: "המועדון תקע לנו סכין בגב"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על בית"ר ירושלים בדרבי/ספורט1

ארגוני האוהדים של מכבי חיפה הודיעו הבוקר (חמישי) כי יחרימו את משחק החוץ נגד הפועל ירושלים וזאת בעקבות האלימות המשטרותית הקשה שמופנית נגדם על ידי שוטרי מרחב מוריה, כך לטענתם. "חבורה חסרת מעצורים רודפת אותנו משחק אחרי משחק באצטדיון טדי, תוך איומים רבים, שליפת נשקים, מעצרים אלימים והתגרות מאסיבית מהחנייה ועד הכניסה לאצטדיון", כתבו האוהדים וגם הוסיפו שהנהלת המועדון מודעת לנושא ולאחר בחינת הדברים, היא לא תמכור כרטיסים מטעמה למשחק.

בשעות הערב הגיעה תגובת הפועל ירושלים: "לאחר שהבנו כי אוהדי מכבי חיפה (בגיבוי רשמי של המועדון!) חוששים להגיע למשחק בבירת ישראל, מחשש לחיסול חשבונות עמם מצד משטרת ישראל, לא פחות, פעלנו בצורה אינטנסיבית החל משעות הבוקר מול כל הגורמים האפשריים כדי להסיר את העננה הזו מעל המשחק. לשמחתנו, הובטח למכבי חיפה ולאוהדיה כי במידה והסדר יישמר, משטרת ישראל לא תיכנס ליציע מכבי חיפה והם יוכלו להכניס כל צידוד עידוד שירצו בתיאום מראש, מלבד אמצעי פירוטכניקה".

במועדון מהבירה הוסיפו: "מכירת הכרטיסים ליציעי הקבוצה האורחת נפתחה היום אחר הצהריים (דרך האתר הרשמי של מכבי חיפה) ותימשך גם בקופות ביום המשחק. אנו קוראים לאנשי מכבי חיפה לחזור לפרופורציות, להגיע לירושלים, לצפות במשחק אטרקטיבי ומסקרן במחיר הזול והידידותי ביותר שיש בליגת העל, ולהנות מ-90 דקות של כדורגל איכותי".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
אוהד מכבי חיפה מסולק מהיציע בטדי בגמר הגביע האחרון/ברני ארדוב

אולטראס מכבי חיפה הודיעו בעקבות דבריה של הפועל ירושלים: "לצערנו מועדון מכבי חיפה החליט לתקוע סכין בגבנו. מאז גמר הגביע ועד לימים האחרונים הבהירו במועדון שהם יביעו סולידריות עם כל החלטה שנקבל. המועדון עודכן בהחלטתנו לפני שהוצאנו את ההודעה, וטען כי לא ימכור כרטיסים. המועדון מוכר כרטיסים בידיעה מוחלטת שהוא לא מסוגל להתמודד עם משטרת ירושלים, שיורקת גם על נציגיו פעם אחר פעם. מבחינתנו זאת הפקרות שמזלזלת באוהדי מכבי. לא ייתכן שאוהדים ילכו כצאן לטבח אל מול גוף דורסני ואלים והמועדון מצידו ישדר עסקים כרגיל. אנחנו לא ניתן יד ונחזיר מלחמה בכל דרך שתהיה בידינו כנגד כל מי שידרוך, יזלזל או יפגע במעצמה הזאת שנקראת אוהדי מכבי חיפה".

בנושא אחר, היום נקבע כי משחק ההשלמה מהמחזור השני בגביע הטוטו, בין בית"ר ירושלים להפועל ירושלים, ישוחק ביום חמישי הבא בשעה 22:00 (שידור ישיר בספורט3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully