וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין: "יכולה להתפתח בעירוני נס ציונה קבוצה נהדרת"

15.9.2022 / 16:30

המאמן במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה: "יש לנו חבורה מגובשת". היו"ר יניב מזרחי על בניית האולם בעיר: "מחכים לתשובה מהקול קורא, זה צורך השעה וחשוב שזה יקרה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

עירוני נס ציונה פתחה היום (חמישי) את מסיבות העיתונאים של קבוצות ליגת העל בכדורסל לקראת עונת 2022/23. הכתומים, שסיימו אשתקד במקום העשירי המאכזב, ינסו לחזור לפלייאוף תחת הנהגתו של המאמן החדש אלעד חסין וסגל זרים מבטיח לצד כמה שינויים בסגל הישראלי. בנס ציונה יצטרכו לקבל בקרוב החלטה סופית האם להשתתף בליגה הצפון אירופית, או לוותר על ההזמנה.

"שמח ונרגש להיות פה", אמר המאמן אלעד חסין, "הרגשנו את הכימיה והחיבור כבר בפגישה הראשונה, הייתי נעול על נס ציונה, שמח וכיף לי לעבוד פה ביום יום. אנחנו גאים ושמחים על הקבוצה שבנינו. בנינו קבוצה כמעט מאפס, נשארו שלושה שחקנים בכירים ועוד שלושה שחקנים צעירים, אבל רוב הסגל הוא חדש. יש פה קבוצה צעירה לצד כמה שחקנים ותיקים, אנחנו חושבים שיכולה להתפתח פה קבוצה נהדרת. זה יקח זמן, אנחנו קבוצה חדשה, דברים לוקחים זמן, החבר'ה באים להתאמן חזק, חבורה מגובשת. חלק מהבנייה שלנו הייתה להביא שחקנים שמכירים את הכדורסל בישראל, אבל גם להביא שחקנים חדשים, זה השילוב הנכון ביותר. הרבה עבודה, וידאו, על המגרש. זה ייקח זמן, הם לא השחקנים הראשונים שהבאתי מהג'י ליג או מקולג', יש לנו חבר'ה שרוצים להתקדם".

יניב מזרחי, יו"ר עירוני נס ציונה. קובי אליהו
יניב מזרחי, יו"ר עירוני נס ציונה/קובי אליהו

חסין התייחס למטרות לעונה הקרובה: "הכל טוב ויפה לבוא ולהצהיר הצהרות ולהגדיר מטרות. אני מסתכל על מטרות קרובות ורחוקות. המטרות הרחוקות זה לעשות 1-8, אם נצליח להיכנס לשישייה זה מצוין. המטרה הקרובה זה לחבר את הקבוצה, יש לנו אוסף של שחקנים שמעט מאוד שיחקו ביחד, חלק לא שיחקו באירופה. אני מרגיש את התנודות במשחקי אימון. ייקח לנו זמן להתחבר. לאט לאט עם ההתקדמות בעונה נדע להגדיר את המטרות שלנו".

לאחר מכן סיפר היו"ר יניב מזרחי: "יש אנרגיות מאוד טובות מתחילת העונה, מרגישים שיש רוח חדשה, מתרגשים בתוך המועדון ומרגישים את ההתרגשות של האוהדים. הלכנו על קונספט של חמישה זרים, נרשום גם חמישה זרים בטופס. השילוב בין הצעירים לבוגרים אמור להיות מעניין. החזרנו את ג'רום מיינסי שזה היה משהו שמאוד רצינו לעשות, יש לנו קפטן חדש, ונפרדנו מטל דן שנמצא איך לשלב אותו במערכת. ידועים כמועדון שמפתח את השחקן הישראלי, זה מאוד חשוב לנו. שמח שאלעד הצטרף אלינו השנה, אחרי קיץ ארוך ולא פשוט, הלכנו לכיוון שרצינו מתחילת הדרך, אני מרגיש שהחיבור מצוין, מצפה למה שיקרה בעתיד".

מזרחי גם התייחס לבניית אולם בנס ציונה: "בימים הקרובים אמור משרד הספורט מי יזכה בקול הקורא לשתי אולמות חדשים, בחדר הזה בראשות השר הבינו שהעיר הזאת ראויה לארנה חדשה. הגיע הזמן שמדינת ישראל תבנה מתקנים חדשים, זה מבחינתי פרויקט חיים שיהיה אולם בנס ציונה. אני קורא לכל מי שנוגע בדבר, צריך להיות אולם חדש בנס ציונה, זה צורך השעה ומאוד חשוב שזה יקרה. אנחנו על קו השער, תעזרו לנו להבקיע את הגול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן עירוני נס ציונה ליאור קררה. אתר פיב"א, אתר רשמי
הקפטן החדש. קררה/אתר רשמי, אתר פיב"א

הקפטן החדש ליאור קררה אמר מצידו כי: "אני מאוד גאה לשבת פה ולהיות הקפטן של נס ציונה. יש קבוצה טובה מאוד, עם שילוב של ותיקים וצעירים, המטרה העיקרית שלנו לחזור לפלייאוף, לנסות להגיע לטופ 6 ולהבטיח את המקום באירופה".

המנהל הספורטיבי של המועדון איתמר רוזנברג סיפר על בניית הקבוצה: "עברנו לחמישה זרים, זה מצד אחד מקטין את התקציב שאנחנו מקבלים מהמנהלת, אבל אחרי עונה פחות טובה, בכל מה שקשור לגיוס חסויות אנחנו בשנת שיא. גייסנו סכומים יפים מאוד ואנחנו עדיין בשלבי גיוס. בשונה משנים קודמות, הלכנו על זרים יותר מוכחים עם ניסיון בליגה, רצינו את ג'רום מההתחלה, ושמח שהצלחנו להחתים אותו".

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

הסגל של אלעד חסין בנס ציונה כולל את הקפטן ליאור קררה, הקלעים גולן גוט ורז אדם, הצעירים עמית אהרוני ותומר לוינסון, הגארד רון גוטמן ושחקני הבית להב אקמן, יובל חנקין ועידן אברהם. ג'רום מיינסי שב לקבוצה אחרי שנה אחת ביפן, לצידו של די ג'יי קופר שבא מבני הרצליה ושלושה זרים חדשים לליגת העל - הפורוורדים טיילר ביי וסי ג'יי וויליאמס והגארד שאק ביוקנן. עוזרי המאמן של חסין הם טוני יאנגר ומור נחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully