וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "הסיפורים על כימיה רעה נופחו. לא היינו טובים"

15.9.2022 / 15:42

בריאיון ל"תוכנית משחק" של אתר מנהלת הליגה, סיפר פורוורד הנבחרת: "אם היינו יכולים לעשות את זה מההתחלה, היינו עושים הכנה שונה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

ג'ייק כהן, פורוורד מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורסל, התראיין ל"תוכנית משחק" של אתר מנהלת הליגה, בהנחיית עומרי אלחסיד ובהשתתפות עידו אשד ומאיר טפירו, וסיפר על היורובאסקט האחרון בו ישראל סיימה את דרכה בשלב הבתים, וכן על המטרות והציפיות לקראת עונה חדשה שבפתח ואחרי המהפכה שעברה קבוצתו, ממינוי עודד קטש למאמן ועד החלפת כמעט כל הסגל.

תחילה נשאל כהן על ההשתתפות באליפות אירופה והשיב: "זה היה נחמד, היה לי מזל לשמור על שחקנים ברמה גבוהה בקריירה שלי כמו קווין לאב וקווין גארנט ועכשיו גם ניקולה יוקיץ', זה עוד שם ברשימה. אם היית אומר לי כילד שאשמור על שחקנים כאלה או על קווין גארנט, לא הייתי מאמין. הייתי צריך לצבוט את עצמי לבדוק שזה אמיתי. זה רגע מגניב בקריירה שלי".

שחקני נבחרת ישראל תומר גינת, ג'ייק כהן. רויטרס
"רגע מגניב בקריירה". ג'ייק כהן/רויטרס

על הביקורות הקשות שספגה הנבחרת: "הסיפורים על כימיה רעה נופחו מעל כל פרופורציה. כולם היו ביחד, היה אולי מתח, אבל מתח טוב. ידענו שלא שיחקנו טוב כמו שרצינו, אבל היו יחסים טובים בחדר ההלבשה, זה היה יעיל. אני לא מבין מאיפה הסיפורים השליליים הגיעו, היה כבוד אחד לשני בין כולם בחדר ההלבשה. רק רצינו לעשות הכי טוב בשביל המדינה, ולא הצלחנו כמו שרצינו. זה הוביל לשיחות, אבל חיוביות".

עוד אמר כהן בהקשר של היורובאסקט: "היה מתסכל עבור הרבה אנשים, כי זה לא היה החודש הכי טוב שלנו, אם היינו יכולים לעשות את זה מההתחלה, היינו עושים הכנה שונה. חוץ מהמשחקים נגד גאורגיה, לא שיחקנו נגד קבוצות מספיק טובות כדי להתכונן ליורובאסקט. יש עוד דברים להפנות אליהם את האצבע, זה מתנקז אלינו, לארגון כולו, שלא עשינו עבודה מספיק טובה. צריך לראות איך משתפרים לפעם הבאה".

על העונה הקשה שעברה מכבי תל אביב אמר: "היו לנו מטרות ברורות ולא השגנו אותן. כשאתה יודע שיש לך את היכולת ואתה לא עושה את זה, זה עוד יותר קשה. אי אפשר לייפות את זה, היו לנו עוד עניינים בעונה שעברה, לא הייתה לנו כימיה טובה, קרו עוד דברים. זה הפריע לשחקנים להתרכז מלעשות את המיטב על הפרקט, כשדברים כאלו קורים, זה יכול להתחיל כדור שלג ולצאת משליטה. זה רק מביא אותי יותר נרגש ונחוש לעונה הקרובה, כדי שלא נחזור על הטעויות מהעונה שעברה, ננסה להביא אנרגיה חיובית ואווירה טובה בחדר ההלבשה, אני מתרגש להתקדם קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully