וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה על אנטואן קונטה: "הפועל תל אביב עומדת מאחוריו"

15.9.2022 / 16:00

המאמן התייצב למסיבת עיתונאים לקראת סקציה נס ציונה (שבת, 18:00, ספורט4) ואמר על הבלם שנחשד בתקיפה: "מבחינתו הכל נגמר"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

לאחר ההפסד הביתי הכואב 3:2 להפועל באר שבע ביום ראשון, הפועל תל אביב תפגוש במחזור הקרוב בליגת העל את סקציה נס ציונה (שבת, 18:00, ספורט4) כשהמטרה היא לנסות לברוח מהתחתית ולהשיג ניצחון שני העונה.

בהפועל תל אביב נאלצו בימים האחרונים להתעסק לא מעט בפרשת אנטואן קונטה, שאתמול הותר לפרסום שהוא הכדורגלן הזר שחשוד בתקיפת זוגתו. כידוע, בית המשפט אתמול קיבל את הערר שהגיש קונטה והוא רשאי לצאת ממעצר הבית לאימוני הפועל תל אביב ולמשחקיה.

"אנטואן מקצוען, שחקן ברמות הכי גבוהות שיש. דיברתי איתו וגם עם חברה שלו, ברגע שהפועל תל אביב בדקה את כל העניין, וגם המשטרה בדקה, אז מבחינתנו זה נגמר. עד שלא הוכח אחרת אנטואן שחקן הפועל תל אביב ואנחנו נעמוד מאחוריו. הפרשה הסתיימה", אמר קובי רפואה על הבלם בפתח מסיבת העיתונאים.

אנטואן קונטה, בלם הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זוכה לתמיכת המועדון. אנטואן קונטה/ברני ארדוב

על ההפסד להפועל באר שבע: "הפסדנו את המשחק, זו עובדה. זה הפסד כואב, אבל מבחינתי אנחנו נלמד את הלקחים וכבר מתכוננים למשחק הבא. שאף אחד לא יחשוב שיהיה לנו נוח נגד נס ציונה, מבחינתי זה המשחק הכי קשה שיש וזו לא קלישה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להרגיש טוב כי מצבנו לא מזהיר בכלל, אנחנו מצפים ויודעים שיהיה משחק קשה גם אם סקציה נס ציונה עדיין לא ניצחה העונה".

הקשר אל ים קנצפולסקי הוסיף: "המצב שלנו כרגע לא הכי טוב, אבל מבחינתו כל משחק הוא אותו דבר והמטרה היא לנצח. יש כאן סגל צעיר, אבל מי שטוב ישחק בהפועל תל אביב ואני מרגיש מוכן לשחק. גם יש לנו בקבוצה שחקנים עם ניסיון כמו דן איינבינדר וזה גם עוזר. אני שמח שקיבלתי את התנאים ואת הבמה מהפועל תל אביב כדי להישאר ולהמשיך לשחק במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully