וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: אנטואן קונטה הוא השחקן שחשוד בתקיפת זוגתו

14.9.2022 / 20:08

בלם הפועל תל אביב הוא הכדורגלן הזר שהיום בית משפט השלום בת"א התיר לו לצאת ממעצר בית לאימונים ולמשחקים. במועדון מרוצים עד עתה מהתנהלותו ומיכולתו ומעוניינים שימשיך

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9/ספורט1

אנטואן קונטה, בלם הפועל תל אביב, הוא הכדורגלן הזר שחשוד בתקיפת זוגתו ושוחרר בערבות למעצר בית.

בית משפט השלום בתל אביב קיבל היום (רביעי) את הערר שהגיש קונטה והוא יוכל לצאת ממעצר לבית לאימונים ולמשחקי הפועל תל אביב. בנוסף, השופטת קיבלה את בקשת השחקן להסיר את צו עיכוב היציאה מהארץ שהוטל עליו, כך שהשחקן יוכל להשתתף במשחקי נבחרת גינאה. את השחקן ייצג עורך הדין מור עטיה.

כזכור, העדה לאירוע שהתלוננה עליו למשטרה מסרה בעדותה: "שמעתי צעקות. באותם רגעים ישבתי במרפסת ביתי, הוא הטיח את הראש של אשתו על חומת הבית. הוויכוח נסוב על רקע העובדה שהיא התעסקה לו בטלפון. הוא יצא כמו גנגסטר מהבית, באתי מאחוריו ונתתי לו בעיטה. הוא נבהל והחל לרוץ לאחר שאמרתי לו שאני שוטרת. במהלך הריצה הוא אחז בה והריץ אותה איתו. תוך כדי זה שאני רודפת אחריו חייגתי למשטרה ודיווחתי על האירוע"

אנטואן קונטה, בלם הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוחרר לאימונים ולמשחקים והוסר צו עיכוב היציאה מהארץ. קונטה/ברני ארדוב

לאחר דיון שנערך היום, בית המשפט הסכים שמי שיפקח על קונטה ויהיה אחראי עליו הוא סלים טועמה, מנהל הפועל תל אביב. קונטה מורחק מהמתלוננת למרחק שלא יפחת מ-100 מטר למשך עשרה ימים. במסגרת הבקשה, נציגו טען שהוא "מצוי לבד בביתו, ספון ומתוסכל מכך שהוא לא משתתף בחייו ומאבד את חייו ללא תחליף ומטרה".

כזכור, אחרי ששכנים התלוננו שלשום שהכדורגלן פעל באלימות כלפי ארוסתו, הוא עוכב לחקירה בת כמה שעות ורק לפנות בוקר שוחרר למעצר בית בן 5 ימים. השחקן טען כי רק אחז בידה וניסה למנוע ממנה ללכת ואילו היא אישרה את דבריו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עו"ד מור עטיה. .סטודיו תומאס,
הערר התקבל. עו"ד מור עטיה/.סטודיו תומאס

לקונטה שבעברו כמה מקרים של בעיות משמעת והסתבכויות שונות, סעיף בחוזהו לפיו אפילו במידה והוא יוזמן לחקירה במשטרה ניתן לשחרר אותו ללא פיצוי. יחד עם זאת, בהפועל תל אביב מרוצים עד עתה מהתנהלותו ומיכולתו המקצועית ומעוניינים שימשיך.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully