וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן זר מקבוצה בכירה בליגת העל עוכב בחשד לתקיפת אישה

הכדורגלן נחקר בחשד למעשה אלימות כלפי בת זוגו. השכנים היו עדים לאירוע והזעיקו משטרה, האישה בחרה שלא להתלונן

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

כדורגלן זר המשחק באחת הקבוצות הבכירות בליגת העל, נחקר היום (שני) במשטרה בחשד כי תקף את בת זוגו. לשניים דירה באזור לוינסקי-תחנה מרכזית, ולדבריו בעקבות תמונה שהעלה לרשת החברתית זוגתו קינאה לו והחל ויכוח. היא רצתה לצאת מהדירה והוא אחז בידה וניסה להחזירה. באותו הרגע שכנים שראו זאת התקשרו למשטרה, טענו שהיא מנסה לברוח מהבית והוא מחזיק אותה, ושהיא זעקה לעזרה.

השחקן, ששמו אסור לפרסום כרגע, ייחקר בשעות הקרובות ורק לאחר מכן יוחלט אם לשחררו או לעצור אותו. בת הזוג (זרה אף היא) יצאה להגנתו כאשר מסרה את עדותה בפני השוטרים. היא הכחישה את הטענות המיוחסות לו בנוגע לאלימות פיזית, הבהירה כי היה זה ויכוח קולני בלבד ובחרה שלא להגיש תלונה.

אנשי הקבוצה אליה משתייך הכדורגלן עודכנו בפרטי האירוע, הגיעו אף הם לתחנה וממתינים להתפתחויות. לשחקן יש סעיף בחוזהו כי אם יסתבך בנושא שאינו אתי, גם ברמת חקירה במשטרה, הקבוצה תוכל לשחררו.

מור עטיה, עורך דינו של השחקן, מסר בתגובה: "כפי שבוודאי יתברר במהרה, מדובר באי-הבנה מצערת, הא ותו לא. מדובר באירוע סרק שאין בינו לבין אלימות דבר וחצי דבר, ואני משוכנע שלאחר בירור מהיר של העובדות, החשדות חסרי השחר יתפוגגו כלא היו".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully