וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מימשה את האופציה על ג'יילן הורד עד לסיום העונה

15.9.2022 / 12:39

האדומים, שהחליטו להשאיר שישה זרים בסגל למרות שירשמו ארבעה בטופס במשחקי הליגה, ישאירו את השחקן שנבחן בשבועות האחרונים. דני פרנקו: "הוכיח שהוא שחקן איכותי ומוכשר"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של שחקן הפנים האמריקאי ג'יילן הורד עד לסיום העונה. הורד הוחתם בקבוצה לפני מספר שבועות עם אופצייה לשחרור, אך כפי שפורסם בתחילת השבוע, האדומים החליטו לפתוח את העונה עם שישה זרים, ומימשו את האופציה עליו.

"ג'יילן הוכיח בתקופה הקצרה שלנו איתנו שהוא שחקן איכותי ומוכשר. אנחנו מאוד מרוצים מהיכולת אותה הראה במשחקי האימון ובמהלך ההכנה ואני שמח שהוא יישאר איתנו לקראת האתגרים העומדים בפנינו ביורוקאפ ובליגה", אמר דני פרנקו על הורד.

ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מחזק את הסגל של דני פרנקו. ג'יילן הורד/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הורד (23, 2.03), יליד צרפת שמחזיק באזרחות אמריקנית, שיחק במכללת וייק פורסט ומשם המשיך לפורטלנד טרייל בלייזרס מה-NBA. בשנתיים האחרונות שיחק באוהלקומה סיטי ת'אנדר, והעמיד ממוצעים של 6.6 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-39 משחקים. בנוסף, שיחק 25 משחקים בליגת הפיתוח בקבוצת אוקלהומה סיטי בלו שם קלע 11 יחד עם 6.8 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

האדומים ירשמו ארבעה זרים למשחקי הליגה, כשבכל משחק שני שחקנים זרים לא יתלבשו. במהלך גביע ווינר תוכל הפועל לרשום חמישה זרים בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully