וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן רביעי יהפוך לקורבן של חיפה? לאלגרי "אין כיוון", והפיטורים באוויר

הגברת הזקנה במשבר עמוק לקראת המפגש עם הירוקים, שגרמו העונה לשלושה מאמנים לסיים את תפקידם. קאפלו ודל פיירו מבקרים: "הקבוצה מתה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

מכבי חיפה הפכה העונה לקוטלת סדרתית של מאמנים. הקבוצה של ברק בכר כבר גרמה לפיטוריהם של מאמני אולימפיאקוס, אפולון לימסול והכוכב האדום בלגרד - וייתכן שהקורבן הבא בדרך. מסימיליאנו אלגרי ויובנטוס, היריבים של הירוקים במחזור הבא של שלב הבתים של ליגת האלופות בעוד שלושה שבועות, מצויים במשבר עמוק וחרב הפיטורים כבר מרחפת מעל המאמן.

ההפסד אמש (רביעי) 2:1 לבנפיקה ליסבון הותיר את הגברת הזקנה על מאזן של ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים, וללא נקודות בבית ח', כשהם מקדימים את חיפה רק בזכות יחס שערים עדיף.

עד המשחק נגד חיפה יובנטוס תשחק נגד מונזה ובולוניה בליגה, אבל באיטליה מעריכים שאלגרי יקבל גיבוי בשבועות הקרובים. תוצאה לא טובה נגד חיפה, לעומת זאת, עשויה לשנות את התמונה.

מאמן יובנטוס מסימליאנו אלגרי. Jonathan Moscrop, GettyImages
הלחץ בשיאו. אלגרי/GettyImages, Jonathan Moscrop

"אני לא מרגיש שהמשרה שלי בסכנה", אמר אלגרי אחרי המשחק. "טבעי שיש גם רגעים כאלה בכדורגל, כשכלום לא הולך כמו שקיווית. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולעשות הכל כדי לשנות את הסיטואציה. יש כאן הרבה שחקנים פצועים, אני בטוח שהמצב ישתפר כשהם יחזרו".

כך או כך, הביקורות על אלגרי הולכות וגוברות. פאביו קאפלו אמר אתמול ש"אלגרי אין שום כיוון. נראה שאין לו מושג מה הוא עושה, ואיך הוא מתכוון לפתור את הבעיות העמוקות שיש לקבוצה שלו. הקבוצה הזו מתה כשהתחיל המשבר הראשון, ועכשיו לא ברור איך יוצאים מזה". גם אלסנדרו דל פיירו הצטרף לביקורות ואמר: "אלו רגעים קשים עבור יובה. צריך להסתכל לבעיות בעיניים ולבדוק מה קורה. לדעתי מקור הבעיות הוא בחדר ההלבשה, וחייבים לפתור את זה בצורה מיידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully