וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג מגן שמאלי? הדברים שניתן ללמוד מהבכורה של פוטר בצ'לסי

הבכורה של המאמן בליגת האלופות הסתיימה ב-1:1 מאכזב מול זלצבורג, אך הוא "מרוצה מגישת השחקנים". בממלכה ניתחו את השינויים הטקטיים

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

גרהאם פוטר קיווה לבכורה מוצלחת יותר בצ'לסי ובליגת האלופות. כשבוע אחרי שעזב את ברייטון ומונה במקומו של תומאס טוכל, הוא עמד על הקווים לראשונה בחייו במשחק במסגרת ליגת האלופות וזו גם הייתה הפעם הראשונה שלו בסטמפורד ברידג' ובכלל כמאמן הבלוז, אבל לצערו הבכורה הסתיימה ב-1:1 מאכזב מול ר.ב. זלצבורג וצ'לסי נותרה במקום האחרון בבית בליגת האלופות, זכר להפסד 1:0 לדינמו זאגרב במחזור הפתיחה.

"אני מאוכזב מהתוצאה, אבל הבחורים נתנו את הכל וזה פשוט לא היה היום שלנו", אמר בסיום פוטר, "צריך לתת קרדיט לזלצבורג, זה קשה לשלוט במשך 90 דקות וברגע שלא הצלחנו הם הענישו עם שער השוויון. ההופעה בסך הכל הייתה טובה, רק חבל שנפלנו בפרטים הקטנים. הגישה של השחקנים מדהימה מאז שהגעתי ואני שמח על הדרך בה הם הגיבו לשינוי".

גרהאם פוטר, מאמן צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
יהיו לו כעת שבועיים להתכונן למשחק הבא. פוטר/GettyImages, Mike Hewitt

ב"פוטבול לונדון" ניתחו את הופעת הבכורה של צ'לסי תחת פוטר והתייחסו בעיקר לשינויים הטקטיים הראשונים שניתן היה לראות לעומת עידן טוכל. תחילה המחשבה היה נראה שהוא עולה במערך של ארבעה שחקני הגנה לאור העובדה שססאר אספיליקואטה וטיאגו סילבה היו הבלמים היחידים בהרכב בזמן שעל הספסל נותרו קאלידו קוליבאלי וגם ווסלי פופאנה, אלא שבסופו של דבר מארק קוקורייה היה חלק ממרכז ההגנה ומי שהוצב בכנף שמאל היה ראחים סטרלינג - הרכש ממנצ'סטר סיטי שהבקיע את השער היחיד של צ'לסי, שערו ה-250 בכל המסגרות כשחקן בוגרים.

לכן, כמו טוכל גם פוטר שמר על מערך ה-3-5-2 עם ריס ג'יימס בימין, במרכז היו ז'רז'יניו, מתאו קובאצ'יץ' ומייסון מאונט בעמדה מעט אחורית יותר מבדרך כלל, סטרלינג כאמור הוצב בשמאל ובהתקפה היו קאי האברץ ופייר אמריק אובמיאנג.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן צ'לסי ראחים סטרלינג מבקיע. Richard Heathcote, GettyImages
שער שלא הספיק לצ'לסי. סטרלינג מסובב לרשת/GettyImages, Richard Heathcote

בממלכה מסיקים כי במשחקים מול יריבות נחותות משמעותית מצ'לסי, סטרלינג עשוי לעלות בצד שמאל כפי שפוטר עשה בברייטון עם לאנדרו טרוסאר, קשר התקפי שלעתים תפקד כשחקן כנף כשהקבוצה לא נדרשת ליותר מדי משימות הגנתיות. כשסטרלינג לא יוצב בכנף, יוכלו לשחק שם קוקורייה - שכך גם יפנה מקום במרכז ההגנה לקוליבאלי ולפופאנה - או בן צ'ילוול שבינתיים נמצא בעיקר על ספסל צ'לסי העונה, גם כי חזר מפציעה שהשביתה אותו תקופה ארוכה.

למרות הכל, לפוטר יש עוד לא מעט עבודה. צ'לסי לא רק בתחתית הבית שלה בליגת האלופות לאחר שני מחזורי הפתיחה, אלא בליגה ניצחה רק שלושה משחקים משישה למזלה רחוקה רק חמש נקודות המוליכה ארסנל. הבעיות בחלק הקדמי צצו גם אתמול, כאשר צ'לסי החזיקה בכדור ב-73 אחוז מהזמן, אבל בשורה התחתונה בעטה למסגרת רק פעם אחת ב-45 הדקות הראשונות ועד הסיום סיכנה את שער אלופת אוסטריה עוד ארבע פעמים, אבל שערו של סטרלינג לא הספיק לאור השוויון של נואה אוקאפור.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

לגרהאם פוטר יהיו כעת כשבועיים להכין את קבוצתו עד המשחק הבא שייערך ב-1 באוקטובר נגד קריסטל פאלאס. כידוע, משחק הפרמיירליג שאמור היה להיערך נגד ליברפול ביום ראשון נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully