וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוליימאנוב ומיכה לא כשירים במאת האחוזים, אנסה וסלמאני יפתחו

15.9.2022 / 10:02

ברדה יקבל בחזרה את ויטור, לופס וטיבי מול ויאריאל (22:00 בספורט4), אבל שני הקשרים וגם חמד סובלים מפציעות קלות. כ-13 אלף כרטיסים נמכרו

13 אלף אוהדי הפועל באר שבע כבר רכשו כרטיסים למשחק הערב מול ויאריאל (22:00, ספורט4) במסגרת המחזור השני של הקונפרנס ליג ובבירת הנגב קיימת תכונה גדולה לקראת המשחק מול הקבוצה מספרד, שבחרה מסיבותיה לישון הלילה במלון כפר המכבייה ברמת גן ולצאת דרומה ישירות לאיצטדיון בסביבות השעה 18.00.

בהפועל באר שבע מקווים כי ההכנה המינימלית של הספרדים, שאתמול לא התאמנו בטרנר וכאמור יגיעו רק הערב לעיר, בנוסף לאווירה המצויינת אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בתחילת השבוע, יובילו לערב גדול של הקבוצה של אליניב ברדה שסיימה את המשחק הראשון במפעל בשבוע שעבר בווינה בתיקו והערב תחפש ניצחון ראשון ויוקרתי מול הקבוצה שהגיעה בעונה שעברה עד חצי גמר ליגת האלופות.

אסטריט סלמאני שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
צפוי לפתוח לצד אנסה. סלמאני/קובי אליהו

ברדה קיבל אתמול באימון את הלדר לופס, מיגל ויטור ואיתן טיבי שהיו בספק, אבל הוא עדיין לא יכול להיות רגוע לגבי שאפי סוליימאנוב ודור מיכה. שני הקשרים לא לגמרי כשירים, בעיקר סוליימאנוב שסובל מכיווץ בשרירי המפשעה וקרוב לוודאי שלא יפתח. גם תומר חמד עם מתיחה קלה בשריר הירך האחורי לא אמור לפתוח.

קרוב לוודאי שבקישור יפתחו לבסוף עדן שמיר ורמזי ספורי כאשר בהתקפה ישחקו יוג'ין אנסה, שכבש השבוע שער נפלא מול הפועל תל אביב ואסטריט סלמאני, שלא שיחק בווינה לפני שבוע אבל חזר לארץ, כבש שער נגד הפועל תל אביב והקרין הרבה אופי ומנהיגות כשהקבוצה היתה פעמיים בפיגור בבלומפילד. תומר יוספי יחזור לסגל ויתלבש למשחק, אף שהוא עדיין בדרך החוצה להפועל חיפה או הפועל תל אביב.

הרכבי הקבוצות

שופט: ווילי קולום (סקוטלנד)
אצטדיון: טרנר
קהל: 13411

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61842 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48263 משתתפים

במשחק המקביל בבית, לך פוזנן תארח את אוסטריה וינה (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully