וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ': "שיחקתי נורא. היורובאסקט הזה מדהים, הרמה בלתי רגילה"

כוכב נבחרת סלובניה חשף כי לא היה כשיר ונזקק לזריקה, לקח אחריות והחמיא לפולין: "עצוב שהודחנו, אבל הטורניר הזה מיוחד"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

יורובאסקט 2022 שובר את כל השיאים. לאחר שאיטליה היממה את סרביה וניקולה יוקיץ' בשמינית הגמר, וגרמניה הפתיעה את יוון ויאניס אנטטוקומפו ברבע הגמר, קיבלנו אמש (רביעי) את הסנסציה הגדולה מכולן: פולין הקטנטנה הדיחה את לוקה דונצ'יץ' וסלובניה.

אחד הכוכבים הגדולים בתבל חווה משחק מסויט. הוא עלה לפרקט כשאינו בריא ב-100 אחוז, נפגע בגבו ברבע השני וראה את היריבה בורחת ליתרון 23. ברבע השלישי חזרה אלופת אירופה היוצאת למשחק, אך במאני טיים דונצ'יץ' איבד, החטיא, והוציא את כל הזעם שלו על השופטים, לפני שהורחק.

"לא הייתי ב-100 אחוז, וברבע השלישי אפילו הייתי צריך לקבל זריקה", חשף בסיום הכוכב הסלובני, שסיים עם 14 נקודות (5 מ-15 מהשדה), 11 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-6 איבודים. "התמודדתי עם הרבה ביורובאסקט הזה, אבל היום פשוט שיחקתי נורא. אכזבתי את הקבוצה שלי ואת כל המדינה שתמכה בנו. זה עלי, אני צריך פשוט להיות טוב יותר".

שחקן נבחרת סלובניה לוקה דונצ'יץ'. OLIVER BEHRENDT/AFP, GettyImages
שחקן נבחרת סלובניה לוקה דונצ'יץ'/GettyImages, OLIVER BEHRENDT/AFP

כשנשאל האם ההפסד הזה, והשריקות שספג, ישפיעו על כוונותיו להמשיך ולהגיע לטורנירים של פיב"א, השיב: "אני לא יודע, תמיד אייצג את המדינה שלי. כשאוכל וכשאהיה בריא, תמיד אייצג את המדינה שלי".

לאחר מכן התפנה דונצ'יץ' להחמיא למנצחת, שהעפילה לחצי הגמר לראשונה מאז 1971, ולכוכבה מתאוש פוניטקה, שסיפק את הטריפל דאבל הרביעי בתולדות אליפויות אירופה: "כל הכבוד לפולין, היא נבחרת מצוינת. היורובאסקט הזה מדהים, הרמה בלתי רגילה. אני עצוב שלא עלינו, אבל הטורניר הזה באמת היה מיוחד. פוניטקה היה מדהים, אבל אני לא מופתע. שיחקתי מולו כמה פעמים, הוא שחקן מצוין ומנהיג גדול. הוא כנראה שחקן NBA, אבל אני לא ג'נרל מנג'ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully