וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירו: "המטרה היא לנקום בפארק דה פראנס". בכר: "הרגשנו נוח מדי"

15.9.2022 / 6:00

מכבי חיפה מסכמת את ה-3:1 מול פריז סן ז'רמן. החלוץ סיפק הצהרה, המאמן ניתח: "היו הרבה רגעים ששלטנו, אבל האיכות שלהם הכריעה". שרי: "הפרטים הקטנים הכריעו, לא מופתע מהיכולת שלנו". קורנו יודע: "אם אתה נותן לפריז שטחים, אתה משלם ביוקר"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9/ספורט1

נכון, זה הסתיים בהפסד, ובכל זאת - מכבי חיפה סיפקה הערב (רביעי) את אחד המשחקים הגדולים ביותר שלה באירופה בשנים האחרונות. בסופו של דבר, יתרון סנסציוני של 0:1 על פריז סן ז'רמן הסתיים בהפסד 3:1, אך קשה היה לבקש יותר מברק בכר ושחקניו בערב הזה, מול כמה מהשחקנים הגדולים ביבשת. צ'ארון שרי הימם וכבש ראשון (24), אך ליאונל מסי איזן (37), קיליאן אמבפה השלים מהפך (69), ניימאר חתם (88) והירוקים נותרו ללא נקודה בשלב הבתים. עם יכולת כזו, לא מן הנמנע שישיגו אותה באחד המחזורים הבאים - אולי כבר בשבוע הבא בטורינו, מול יובנטוס.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. רויטרס
גאה בקבוצה שלו, ובצדק. בכר/רויטרס

"היו רגעים שבהם הרגשנו אפילו נוח מדי, הרגשנו שאנחנו שולטים וידענו שניענש על כל טעות", אמר ברק בכר. "וזו אפילו לא טעות, מול שחקנים כאלה תמיד אפשר לספוג. אבל נתנו את המקסימום, ואני גאה, והקהל יכול להיות גאה. נלמד מזה להמשך.

"התחושות ב-0:1? מול קבוצות כאלה גם כשאתה מוביל שתיים או שלוש אפס אתה לא יכול להרגיש נוח. אבל כן היו רגעים שבהם שלטנו, הנענו כדור והגענו למצבים, אבל האיכות שלהם, הכי טובה בעולם, הכריעה.

"ידענו שאנחנו באים לעשות הכל, ידענו שיהיו דקות שבהן נשלוט ושם תהיה סכנה. מקצועית יכולנו לעשות דברים יותר טב, להניע יותר חכם, אבל לשחק ככה מול קבוצה כזאת, אנחנו גאים.

"יכולנו להבקיע יותר, יכולנו להוציא תוצאה יותר טובה, לפני הסיום היה כדור חופשי של שרי שאם היה כובש היינו מוציאים תיקו מדהים. אבל היה פה חתיכת אירוע, חתיכת משחק, תן רגע להתאושש, ונתכונן למשחק הבאמול הפועל ירושלים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוהד פורץ למשחק מכבי חיפה כדי להגיע לשחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. RONALDO SCHEMIDT / AFP, GettyImages
וגם זה קרה הערב. אוהד פורץ ומגיע למסי/GettyImages, RONALDO SCHEMIDT / AFP

כובש השער צ'ארון שרי הוסיף: "לפריז יש המון איכויות, וראו את זה. לא הופתעתי, כי כשאנחנו משחקים את הכדורגל שלנו, והסגנון שלנו, אנחנו יכולים לעשות הרבה. שיחקנו טוב מאוד, הפרטים הקטנים הכריעו את המשחק".

פייר קורנו אמר: "התחלנו טוב. לאחר מכן המחצית השנייה היתה מסובכת, והם כבשו פעמיים. אני מאוכזב מההפסד, אבל זו קבוצה שאם אתה נותן לה שטחים, אתה משלם ביוקר. אם אתה לא מאמין, לא תוכל לעשות שום דבר. אני חושב שיכולנו להוציא מכאן משהו".

פרנזי פיירו הוסיף בריאיון לטלוויזיה הצרפתית: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד. הגענו להרבה מצבים, כבשנו ראשונים והרגשנו טוב מאוד. אבל במחצית השנייה העניינים הסתבכו. מסי, ניימאר ואמבפה עשו לנו הרבה נזקים הערב. עשינו הכל כדי להשוות אחרי שהם הפכו את התוצאה. נתנו הכל, ואני גאה בקבוצה". כשנשאל על הגומלין בצרפת הצהיר פיירו: "המטרה היא להשיג נקמה. נגיע לפארק דה פראנס וניתן את כולנו, נראה כמה זה יספיק".

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

המשך הקמפיין של מכבי חיפה בליגת האלופות

יובנטוס - מכבי חיפה (5/10)
מכבי חיפה - יובנטוס (11/10)
פריז סן ז'רמן - מכבי חיפה (25/10)
מכבי חיפה - בנפיקה (2/11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully