וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים אישר שלא הגיע למכבי ת"א פנדל, הפעם הדו שיח לא פורסם

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 18:44

האיגוד פרסם את מסקנותיו מאירועי המשחק של הצהובים באשדוד: הפנדל שגוי, פסילת השער מוצדקת. עם זאת, הפעם השיחה בין השופט ל-VAR לא פורסמה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

איגוד השופטים פרסם היום (רביעי) את המסקנות שלו מהההחלטות המכריעות במשחק של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד בשבת, שבו מכבי תל אביב קיבלה פנדל שנוי במחלוקת ושער ניצחון נפסל לה בדקה ה-89 בגלל נבדל.

על הפנדל שנשרק בדקה ה-13 על הכשלה לכאורה על פארפה גיאגון, הודיע האיגוד ש"מדובר בהחלטה שגויה לבעיטת עונשין. אין הכשלה. על שופט המסך היה להתערב ולהמליץ לשופט לבחון את האירוע ולבטל את בעיטת העונשין".

שחקני מכבי תל אביב אנדרה ז'ראלדש, פארפה גיאגון מול שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן. לירון מולדובן
אירועים דרמטיים. מכבי תל אביב באשדוד/לירון מולדובן

על הנבדל בדקה ה-89 נכתב: "מדובר בעבירת נבדל ובפסילת שער מוצדקת. שחקן מכבי ת"א אנריק סאבוריט נמצא בעמדת נבדל ומנסה לשחק בכדור באופן מובהק וקרוב לשוער, ובכך מבצע עבירת נבדל. כפי שניתן לראות ולשמוע בסרטון מתוך מערכת שיפוט המסך, אין ודאות האם סאבוריט נגע בכדור ולכן המקרה מוגדר כ'אירוע פרשנות', המחייב הגעה של השופט לבחינת האירוע במסך (OFR - On Field Review). במידה והייתה ודאות מבחינת שופט המסך לנגיעה של סאבוריט בכדור, המקרה היה מוגדר כ'אירוע עובדתי', בו לא נדרש מהשופט להגיע למסך ומספיק רק דיווח של שופט המסך לפסילת השער (VAR ONLY)".

יש לציין שבניגוד למקרה של הנבדל במשחק, ובניגוד להחלטות המוצדקות מהמחזורים הקודמים, הפעם במקרה של השופט אוראל גרינפלד והאחראי על ה-VAR דוד פוקסמן - האיגוד לא פרסם את הדו שיח בין השופט על המגרש לשופטי המסך ממערכת השמע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully