וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן רשמה ניצחון בכורה בליגת האלופות, שחטאר דונייצק וסלטיק נפרדו ב-1:1

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 21:41

פנדל של ז'ירו ושערים של סאלמאקרס ופוגבה סידרו לאלופת איטליה 1:3 על דינמו זאגרב. ליאל עבדה נכנס בדקה ה-86 בתיקו של הסקוטים בפולין

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות נמשך היום (רביעי) עם כמה משחקים מסקרנים, אך עם שניים מוקדמים. ליאל עבדה נכנס כמחליף לדקות האחרונות בסלטיק, שסיימה ב-1:1 בפולין מול שחטאר דונייצק. מילאן רשמה ניצחון בכורה, 1:3 בבית מול דינמו זאגרב.

תומאסו פובגה מילאן. רויטרס
חגיגה מילאנזית. פובגה והחבר'ה/רויטרס

מילאן - דינמו זאגרב 1:3

הרוסונרי פתחו בצורה מאכזבת למדי את שלב הבתים העונה עם תיקו 1:1 מול זלצבורג. אלא שבבית החם שלהם הם רשמו ניצחון בכורה מול קבוצה שבמחזור הפתיחה היממה את צ'לסי וגם הפעם עשתה חיים קשים למילאנזים, שקיבלו בית נוח מאוד יחסית. זאגרב הקשתה עד שלאאו סחט פנדל וממש לפני ההפסקה אוליבייה ז'ירו כבש מהנקודה הלבנה. אלכסיס סאלמאקרס הכפיל ממש עם פתיחת המחצית השנייה. אורשיץ' הנפלא הלחיץ קצת את המארחת עם שער קבוצתי יפה בדקה ה-56, אבל תומאסו פובגה סגר עניין 13 דקות לפני הסיום. מילאן תפגוש במחזור הבא את צ'לסי למשחק שניצחון בו יקרב אותה ממש לקראת שמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלכסיס סאלמאקרס מילאן חוגג. רויטרס
משחק שני באלופות, שער שני. אלכסיס סאלמאקרס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 42: פנדל למילאן! סוטאלו ספק הכשיל ברחבה את רפאל לאאו. השופט הורה על הנקודה הלבנה.

דקה 45: גול! אוליבייה ז'ירו בעט ללא דופי לפינה מהנקודה הלבנה והעלה את האיטלקים ל-0:1.

דקה 47: גול! מילאן עלתה ל-0:2 עם פתיחת המחצית השנייה בזכות נגיחה של אלכסיס סאלמאקרס אחרי בישול יפה של לאאו. שער שני ברציפות של הקשר הבלגי באלופות.

דקה 56: גול! זאגרב חזרה למשחק בזכות שער יפהפה של מיסלב אורשיץ', שהחליף מסירות עם פטקוביץ' ובעט לפינה ופנימה. שער שני גם לאורשיץ' הנהדר.

דקה 77: גול! מילאן הבטיחה את הניצחון עם ה-1:3 של תומאסו פובגה, שקיבל כדור רוחב מתאו הרננדז ובעט מקרוב לרשת.

קיוגו פורוהאשי סלטיק. רויטרס
שחקני סלטיק חוגגים את הראשון/רויטרס

שחטאר דונייצק - סלטיק 1:1

קבוצתו של ליאל עבדה הרחיקה עד אצטדיונה של לגיה ורשה למפגש עם שחטאר דונייצק, זאת כמובן בשל המלחמה שמתרחשת בשטחי המדינה המארחת. הקשר הישראלי נכנס רק בדקה ה-86 ולא קיבל מספיק דקות כדי לסייע לסקוטים, שנראו הרבה יותר טוב מהאוקראינים אבל החמיצו הרבה וסבלו מיכולת טובה של השוער המקומי. סלטיק עלתה ליתרון כבר בדקה ה-11 משער די מקרי, אבל החמיצה והחמיצה ונענשה עם השוויון של מודריק בדקה ה-34. שחטאר יכולה להיות מרוצה ממאזן של 4 נקודות משני משחקים. סלטיק לעומתה עם נקודה אחת ובמחזור הבא היא תנסה להפתיע את לייפציג הגרמנית.

מיכאלו מודריק שחטאר דונייצק. רויטרס
שחטאר חוגגת את השוויון של מודריק/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: גול! איזו פתיחה של סלטיק. האטטה היפני ניצל טעות בהגנה האוקראינית ובעט כדור שפגע במגן של שחטאר וחדר לרשת. 0:1 לסלטיק.

דקה 29: גול! שחטאר השוותה ל-1:1 בניגוד גמור למהלך המשחק. אחרי כמה החמצות של סלטיק, סודאקוב מצא את מודריק בצד שמאל וזה המשיך עם בעיטה נהדרת לרשת הגבוהה.

דקה 34: שחטאר כבר חגגה את המהפך עם שער של שבד, אבל מודריק מבשל השער היה עם הכדור מחוץ לקו הרוחב והשער נפסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully