וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ראשון לרונאלדו ב-0:2 של מנצ'סטר יונייטד, רומא הביסה

פנדל של הפורטוגלי ושער של סאנצ'ו העניקו ניצחון בכורה בליגה האירופית על חשבון שריף טירספול. הלסיקי ספגה 3:0 באיטליה, פלגריני וזאניולו כיכבו. ינקוביץ' כבש בקרבאח, אלטמן ולרנקה ניצחו לראשונה

תקציר הליגה האירופית: מיטיולנד - לאציו 1:5/ספורט1

המחזור השני בליגה האירופית נערך במלואו הערב (חמישי), למעט המשחק בין ארסנל לפ.ס.וו איינדהובן שנדחה בשל מות מלכת אנגליה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה את שריף טירספול והתאוששה מההפסד במחזור הפתיחה. מאוחר יותר, רומא של מוריניו התפוצצה על הלסינקי אחרי ההפסד ללודוגורץ במחזור הקודם.

עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה לפני קמאלדין סולמאנה שחקן ראן. AFP, GettyImages
פתח גם נגד דינמו קייב. עומרי אלטמן/GettyImages, AFP

בית א'

בודו גלימט - פ.צ. ציריך 1:2

הנורבגים עלו לפחות זמנית למקום הראשון, אליו תוכלנה לשוב ארסנל או פ.ס.וו בהתאם לתוצאה במשחק ביניהן. אולה סלנאס (54, עצמי) והוגו וטלסן (58) הבקיעו לבודו גלימט, דוניס אבדיאי (81) הקטין בשער שלא הספיק למנוע הפסד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דינמו קייב - א.א.ק לרנקה 1:0

עומרי אלטמן השלים 90 דקות בניצחון הבכורה של הקפריסאים במפעל השנה, עליו חתום אדם גיורצ'ו שכבש את השער היחיד בהתמודדות (8).

ראן - פנרבחצ'ה 2:2

בליץ בהובלתו של מרטין טרייה, שכבש (52) ובישל ללוברו מאייר (54), כמעט הספיק על מנת לשמור על המאזן המושלם של הצרפתים בשלב הבתים, אלא שאירפן קאבצ'י צימק תוך זמן קצר (60) ופנדל מדויק של אנר ולנסיה (92) מנע הפסד ראשון של פנר העונה.

שחקני רומא חוגגים. TIZIANA FABI/AFP, GettyImages
ניצחון קליל לרומא/GettyImages, TIZIANA FABI/AFP

בית ג'

רומא - הלסינקי 0:3

אלופת הקונפרנס ליג חזרה לעצמה אחרי שהופתעה במחזור הקודם. מירו טנהו הורחק בצד של הפינים (15) והשאיר אותם בעשרה שחקנים למשך רוב המשחק. עם זאת, רומא הייתה צריכה שפאולו דיבאלה יעלה מהספסל כדי לכבוש את הראשון (47) דקה לאחר שעלה, מבישול של לורנצו פלגריני שהכפיל במו רגליו (49) מאסיסט של ניקולו זאניולו. האחרון סידר שער גם לאנדראה בלוטי (68), שקבע את תוצאת הסיום אחרי שכבש לראשונה במדי הג'אלורוסי.

בטיס - לודוגורץ 2:3

הירוקים-לבנים מאנדלוסיה צועדים לבד בפסגת הבית אחרי שני מחזורים, בזכות שלוש הנקודות שאספו הערב על חשבון היריבה מבולגריה. לואיז הנריקה (25) כבש ראשון עבור בטיס, חואקין הוותיק הכפיל (39) מבישול שני במשחק של אקס ברצלונה חואן מירנדה. קיריל דספודוב (45) צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, לפני שסרחיו קנאלס קבע 1:3 למארחת (59). שער של ריק (74) רק הלחיץ מעט את בטיס, שהחזיקה ביתרון ויצאה עם הניצחון.

חואקין, בטיס. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
הקשר הוותיק כבש. חואקין/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

בית ד'

בראגה - אוניון ברלין 0:1

הפורטוגלים שוב שמרו על רשת נקייה, בדרך לניצחונם השני בליגה האירופית. ויטיניה הכריע (77) עם השער היחיד במשחק, והשאיר את אוניון עם אפס נקודות וסיבוך בתמונת העלייה לנוקאאוט.

אוניון סן ז'ילואז - מאלמו 2:3

הבלגים חזרו פעמיים מפיגור בדרך לניצחון שני רצוף, שהשאיר את האורחת משבדיה בידיים ריקות. ג'וזף סיסיי (6) ואיסק תלין (57) הבקיעו למאלמו, אבל כריסטיאן בורג'ס (17) וטדי טאומה (69) בישלו האחד לשני כדי לאזן פעמיים, וויקטור בוניפייס כבש את השער השלישי של סן ז'ילואז.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים שער של כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שער בכורה בכל המסגרות העונה. רונאלדו חוגג עם שחקני מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

בית ה'

ריאל סוסיאדד - אומוניה ניקוסיה 1:2

הבאסקים המשיכו במומנטום מהניצחון באולד טראפורד ונותרו במאזן מושלם, בעוד אומוניה עדיין ללא נקודות במפעל. אנדר גווארה (30) ואלכסנדר סורלות' (80) כבשו לסוסיאדד, ברונו (72) איזן זמנית.

שריף טירספול - מנצ'סטר יונייטד 2:0

הקבוצה של אריק טן האח התאוששה מן ההפסד לסוסיאדד במחזור הפתיחה, כאשר כריסטיאנו רונאלדו סוף סוף כבש את שערו הראשון בעונה הנוכחית, בפנדל מוצלח (39) שהכפיל את היתרון אשר העניק ליונייטד ג'יידון סאנצ'ו (17). הפורטוגלי הוחלף בדקה ה-81. המארחת, שהפתיעה את ריאל מדריד בליגת האלופות אשתקד, ספגה הפסד בכורה בליגה האירופית.

seperator
צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
תבוסה קשה ללאציו. אימובילה/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

בית ו'

פיינורד - שטורם גראץ 0:6

אופיר מרציאנו הפצוע נותר מחוץ לסגל המארחת, שטיילה לניצחון מוחץ ושמרה על מאזן מושלם. צמד של עלירזה ג'האנבחש (9, 41) ושערים של דויד האנקו (31) ודנילו (34) השלימו מחצית ראשונה אדירה של פיינורד, סנטיאגו חימנס (66) ואוסמה אידריסי (78) הוסיפו בהמשך.

מיטיולנד - לאציו 1:5

האיטלקים התבזו בדרך להפסד בכורה במפעל, למרות שכוכבים כמו צ'ירו אימובילה, פדרו, לואיס אלברטו ופליפה אנדרסון פתחו בהרכב. הדנים התאוששו מההפסד לשטורם גראץ ואספו נקודות ראשונות בשלב הבתים. אוואנדר בלט עם בישול לפאוליניו (26), שער (52) והחמצת פנדל (67), גם סורי קאבה (30), גוסטב איסאקסן (67) ואריק סביאטצ'נקו (72) הבקיעו.

seperator
מרקו ינקוביץ' שחקן קרבאח חוגג שער. רויטרס
שער בכורה בקרבאח. מרקו ינקוביץ' חוגג/רויטרס

בית ז'

אולימפיאקוס - פרייבורג 3:0

אלופת יוון המשיכה לקרטע עם תבוסה ביתית, בהיעדרו של דורון ליידנר שלא היה בסגל. ניקולאס הופלר (5) העלה את פרייבורג ליתרון, מיכאל גרגוריטש הוסיף צמד (25, 53) והגרמנים נותרו לבד בפסגת הבית עם שש נקודות.

קרבאח - נאנט 0:3

אקס בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, מרקו ינקוביץ', כבש בדקה ה-72 את שער הבכורה שלו בשורות אלופת אזרבייג'אן, עם בעיטה שטוחה מכ-18 מטרים. אווסו (60) עבדלה זוביר (65) הבקיעו לפני כן לקרבאח, מחזיקת הגביע הצרפתי רשמה הפסד ראשון בליגה האירופית.

בית ח'

טרבזונספור - הכוכב האדום בלגרד 1:2

אלופת טורקיה השיגה את ניצחונה הראשון במפעל והותירה עם אפס נקודות את הקבוצה שנכנעה למכבי חיפה בפלייאוף העלייה לליגת האלופות. כוכב הערב בשורות האקסית של טוני וואקמה היה טרזגה המצרי, שבישל למארק האמשיק (16) והבקיע במו רגליו את השני (68). וליקו ניקוליץ' צימק (89).

מונאקו - פרנצווארוש 1:0

באלינט וצ'יי הבקיע את שער הניצחון של ההונגרים (80) והשאיר אותם במאזן מושלם, הקבוצה מהנסיכות נחלה הפסד ראשון בזירה האירופית העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully