וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועי הפועל באר שבע התאמנו, סלמאני צפוי לפתוח מול ויאריאל

השחקנים שהיו בספק יעמדו לרשות ברדה, שצפוי לפתוח עם שלושה בלמים: "תהיה חגיגה, ויאריאל ברמת ליגת האלופות" (חמישי, 22:00, ספורט1)

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע הודיעה הערב (רביעי) על החתמת אור בלוריאן ממכבי פתח תקוה בחוזה לארבע שנים, אבל הבלם לא יוכל להיות חלק ממשחקי הקבוצה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. לכן, מחר הוא צפוי להגיע לאצטדיון טרנר ולצפות מהיציע במשחק הקבוצה נגד ויאריאל (חמישי, 22:00, ספורט4).

מחזיקת הגביע סיימה את האימון המסכם, כאשר מרבית השחקנים שהיו בספק אחרי המשחק מול הפועל תל אביב בתחילת השבוע ערכו אימון מלא והראו לאליניב ברדה מהדקה הראשונה שהם לא רוצים לוותר על המשחק היוקרתי. ברדה יצטרך להחליט הלילה האם לפתוח במערך של שלושה בלמים, ונראה שלכך הוא נוטה, כאשר מיגל ויטור, איתן טיבי ואיאד אבו עביד יפתחו יחד, ובאגפים אור דדיה מימין והלדר לופס מצד שמאל. בקישור צפויים לעלות מריאנו באריירו, דור מיכה שנמצא בכושר מצוין ושאפי סוליימאנוב, ובחוד הנטיה היא לפתוח עם יוג'ין אנסה שכבש את שער הניצחון מול הפועל תל אביב ועם אסטריט סלמאני, שגם כן כבש בבלומפילד ונמצא בכושר טוב. סלמאני לא שיחק בשבוע שעבר בווינה, ונראה שיועדף הפעם על פני תומר חמד.

במסיבת העיתונאים שלושה ימים אחרי ה-2:3 על הפועל תל אביב, אמר אליניב ברדה: "אין שום קשר בין מה שקורה בליגת העל לקונפרנס ליג, אבל תמיד יותר כיף ויותר נוח להגיע למשחק אחרי ניצחון. גם טעויות יותר כיף לתקן אחרי ניצחונות. ויאריאל קבוצת ליגת האלופות שבעבר הגיעה עד חצי הגמר, אז זו תהיה חגיגה".

אם ויאריאל מזלזלת בכך שאפילו לא תתאמן בישראל: "לכל קבוצה יש את השיקולים שלה. אני לא יודע אם קבוצות ברמה הזו מזלזלות ולא הייתי רוצה לקחת את זה למקום כזה. לא משנה מבחינתי באיזה הרכב הם יעלו, גם המחליפים שם הם שחקני נבחרות".

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, דור מיכה, שאפי סוליימאנוב, יוג'ין אנסה, אסטריט סלמאני.

אסטריט סלמאני שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
הפעם יקבל את חולצת ההרכב, בניגוד לחמישי שעבר. סלמאני/קובי אליהו

על מצב הסגל: "שיחקנו שישה משחקים בפחות משבועיים, אז העומס הוא גודל ויש לנו המון שחקנים עם כל מני רגישויות. נראה את השחקנים היום באימון המסכם ונבחר את השחקנים עם הרגליים הכי טריות לקראת משחק שברור לכולם שצריכים להיות בו ב-200 אחוז".

הרצון לצרף שחקן זר שישי: "אנחנו רק בתחילת העונה. הפועל באר שבע מועדון גדול שתמיד רוצה ללכת על כל התארים. אנחנו נהיה חייבים להשלים את מכסת הזרים על מנת להתמודד עם היריבות שלנו בליגה ובשאר המפעלים - זה הדבר מבחינתי הכי חשוב. את הדרישות שלי העברתי למי שצריך, אני רוצה להתחזק בחלק הקדמי".

החלוץ אסטריט סלמאני הוסיף: "אני יודע שיש ציפיות גבוהות ממני וגם הציפיות שלי מעצמי גבוהות, זה דבר שאני אוהב. הכדורגל בישראל מהיר יותר מאשר בשבדיה, יש המון אוהדים והכדורגל יוצר המון רגשות. בשבדיה גם הכדורגל מאוד הגנתי והרבה משחקים סגורים, אז אני מעדיף את הכדורגל בישראל. המטרות שלנו זה להתחרות על האליפות בליגה ולשחק באירופה. הזמן שלי בבאר שבע הוא טוב בינתיים, המועדון נהדר איתי ועם משפחתי וזה עוזר לנו מאוד. זה לא פשוט להגיע לקבוצה חדשה ולליגה חדשה, אבל אני מרגיש שאני מתקדם מכל אימון ומכל משחק".

דעתו על מכבי חיפה ומכבי תל אביב: "כמובן שאנחנו באותה הרמה שלהן, את חיפה ניצחנו כבר העונה בגביע ובליגה הפסדנו בעשרה שחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ויאריאל אלכס באנה. Quality Sport Images, GettyImages
מכיר את תומר חמד, פחות את הפועל באר שבע. באנה/GettyImages, Quality Sport Images

ויאריאל

אחרי 3:4 דחוק בבית על לך פוזנן, ויאריאל תתארח מחר אצל הפועל באר שבע (חמישי, 22:00, ספורט1) במטרה לטפס ל-6 נקודות. אונאי אמרי יבצע רוטציה כהרגלו והחדשות הטובות מבחינת הצוללת הצהובה הן שארנאוט דנג'ומה עשוי לצבור דקות ראשונות העונה אחרי שהחלים מפציעה.

ויאריאל תפגוש קבוצה ישראלית בפעם החמישית ולמרות שעל הנייר היא תמיד פייבוריטית, בארבעת המשחקים הקודמים - כולם נגד מכבי תל אביב - היא לא ליקקה דבש. המאזן: ניצחון ספרדי, ניצחון ישראלי ושתי תוצאות תיקו במשחקים שנערכו בארץ.

"שיחקנו בישראל נגד מכבי תל אביב לפני שנתיים ונפרדנו בתיקו. המשחקים באירופה תמיד קשים. בשבוע שעבר אמנם ניצחנו את לך פוזנן, אבל ראיתם כמה קשה היה לנו. להפועל באר שבע יש שחקני נבחרות, היא משנה הרבה את המערכים שלה והיא עבדה קשה כדי לעלות לשלב הבתים".

שחקן הכנף אלכס באנה, שכבש צמד נגד פוזנן, אמנם עולה מהספסל באופן קבוע בלה ליגה, אבל מחר אמור לפתוח. "עדיין לא ניתחנו את היריבה, אבל אנחנו יודעים שיש לה חלוץ ששיחק בספרד (תומר חמד) ושאם היא העפילה לשלב הבתים, מדובר בקבוצה חזקה. עד מחר נלמד עליה את הכול", אמר השחקן בן ה-21.

הרכב משוער: פיליפ יורגנסן, אדריאן דה לא פואנטה, עייסא מנדי, חורחה קואנקה, יוהאן מוחיקה, פרנסיס קוקלן, מאנו מורלאנס, מאנו טריגרוס (ניקולאס ג'קסון), סמואל צ'וקווזה, אלכס באנה, חוסה לואיס מוראלס.

הרכבי הקבוצות

שופט: ווילי קולום (סקוטלנד)
אצטדיון: טרנר
קהל: 13411

המשחקים הבאים של הפועל באר שבע בקונפרנס ליג

6.10, לך פוזנן (חוץ)
13.10, לך פוזנן (בית)
27.10, ויאריאל (חוץ)
3.11, אוסטריה וינה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully