וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריה אטמנוב נפצעה ולא תשתתף באליפות העולם בהתעמלות אומנותית

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 16:35

אכזבה גדולה למתעמלת בת ה-16, אלופת אירופה המכהנת, שנחשבה לאחת הפייבוריטיות לזכייה במדליה וקיוותה לקטוף את הזהב. תיעדר בין שישה לשמונה שבועות בעקבות שבר בכף הרגל

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9/ספורט1

אכזבה גדולה לדריה אטמנוב. המתעמלת הישראלית נפצעה ברגלה בזמן החימום לאליפות העולם בהתעמלות אומתותית, לקראת עלייתה לבית המוקדמות הראשון ובשל פציעתה היא לא תשתתף באליפות שיצאה לדרך היום (רביעי) בסופיה, בולגריה. לאחר סדרת בדיקות שעברה, אובחנה עם שבר בכף הרגל והיא תושבת מפעילות בין שישה לשמונה שבועות.

"רגע הפציעה של דריה היה לא קל עבורנו, ליבנו איתה ואנחנו מאחלים לה החלמה מהירה. עם זאת יש לנו משימות נוספות באליפות ואנחנו ממוקדות מטרה ומקוות להישגים והצלחה של עדי והקבוצה בימים הקרובים. בשמי ובשם הצוות הרפואי וכל המשלחת כאן סופיה וכמובן בשם דריה - תודה לכולם על הדאגה", מסרה המאמנת שלה, איילת זוסמן.

המתעמלת הישראלית דריה אטמנוב. באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
כמה חבל. אטמנוב/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

אטמנוב בת ה-16 נחשבת לתקווה הגדולה של ישראל בהתעמלות אמנותית ולממשיכת דרכה של מדליסטית הזהב מאולימפיאדת טוקיו, לינוי אשרם. היא זכתה בקרב רב באליפות אירופה שהתקיימה בתל אביב ביוני האחרון ונכון לנקודת הזמן הנוכחית, נחשבת למועמדת בכירה לזכייה במדליה במשחקים האולימפיים שיתקיימו בפריז בקיץ 2024.

בהיעדרותן של המתעמלות מרוסיה ובלארוס, הדרך של אטמנוב לזכייה במדליה בסופיה הייתה אמורה להיות קלה יותר, אבל הפציעה טרפה את הקלפים. הישג השיא של אשרם בקרב רב באליפויות העולם היה ב-2018, היא זכתה במדליית כסף. מאז 2009 זכו במדליית הזהב רק מתעמלות מרוסיה, כשדינה אברינה מטפסת לראש הפודיום בארבע אליפויות העולם האחרונות (2017, 2018, 2019, 2021).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully