וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רכשה את אור בלוריאן ממכבי פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 19:25

הבלם בן ה-22 נרכש תמורת 600 אלף שקלים וחתם לארבע שנים בקבוצה של אליניב ברדה: "מודה לצוות המקצועי על האמון בי ומצפה כבר לפגוש את האוהדים"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על הפועל תל אביב/ספורט1

הבלם אור בלוריאן חתם היום (רביעי) לארבע שנים בהפועל באר שבע, אליה הוא מצטרף ממכבי פתח תקוה. בלוריאן בן ה-22 החליט לעזוב את הקבוצה ממלאבס אחרי שהיא ירדה לליגה הלאומית ולא נכלל בסגל של העונה. בימים האחרונים הואצו השיחות בין המועדונים וסוכם שבאר שבע תשלם לפתח תקוה כ-600 אלף שקלים.

בלוריאן מצטרף למצבת בלמים שכבר כוללת את מיגל ויטור, איתן טיבי, איאד אבו עביד וחאתם עבד אלחמיד, אם כי השניים האחרונים יכולים למלא גם תפקידים אחרים. הוא לא יוכל לשחק בשלב הבתים של הקונפרנס ליג בגלל שרישום השחקנים הסתיים לפני שהשלב התחיל.

בלוריאן אמר לאתר הרשמי אחרי החתימה: "אני שמח לחתום בהפועל באר שבע ולהצטרף לחברים לחדר ההלבשה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי, מצפה לפגוש את האוהדים ומאחל שיחד נעמוד במטרות שלנו. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות מקרב לב למועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה. זהו המועדון שבו גדלתי מאז שהתחלתי לשחק כדורגל והוא תמיד ישאר בליבי".

אליניב ברדה אמר על ההחתמה: "אור בלם צעיר עם פוטנציאל מצוין, שחקן הנבחרת הצעירה. זו החתמה טובה מאוד שלנו, שגם תגדיל את התחרות וגם תספק לנו עומק עם צירוף בלם צעיר ובעל פוטנציאל שגם יוכל לעזור להפועל באר שבע בעתיד"

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "אני מברך את אור על הצטרפותו למועדון. אור מוביל בהצלחה את חוליית ההגנה של הנבחרת הצעירה והוא מצטרף אלינו כחלק מראיה ארוכת טווח של המועדון. אני מאחל לו הצלחה רבה".

אור בלוריאן, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
עזב את מכבי פתח תקוה בפעם הראשונה. בלוריאן/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בלוריאן גדל במכבי פתח תקוה והחל לשחק בקבוצת הבוגרים שלה ב-2019. הוא רשם במדיה 75 הופעות בשתי הליגות הבכירות והגיע איתה לגמר גביע המדינה ב-2020, שם המלאבסים נכנעו לקבוצתו החדשה, הפועל באר שבע. בנוסף הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully