וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בנבחרת הצעירה: כוכבי הנוער יזומנו לפלייאוף נגד אירלנד

14.9.2022 / 10:14

אדיר לוי, מדמון, קנצפולסקי ועבד קיבלו הודעה להתכונן לאימונים. מאור לוי, נחמני, נידם ועוד צפויים להישאר מחוץ לרשימה של לוזון

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9/ספורט1

סגל הנבחרת הצעירה צפוי לעבור מהפכה של ממש לקראת צמד המשחקים נגד אירלנד במסגרת פלייאוף העלייה ליורו עד גיל 21 (ב-23 ו-27 בספטמבר). לפי מידע שהגיע לוואלה! ספורט הבוקר (רביעי), לא מעט שחקנים חדשים קיבלו הודעה להיות מוכנים לזימון לאימונים, רובם מכוכבי נבחרת הנוער שסיימה כסגנית אלופת אירופה במהלך הקיץ.

ברשימה נמצאים בין היתר אדיר לוי ממ.ס. אשדוד, אילי מדמון ששימש כקפטן נבחרת הנוער, אל ים קנצפולסקי, תאי עבד, יואב הופמייסטר ובר כהן. הללו, יחד עם שחקנים נוספים, קיבלו את ההודעה בקבוצת וואטסאפ חדשה שנפתחה, כאשר היום היה אמור להיערך אימון, אך הוא בוטל. מחוץ לקבוצה נותרו מספר שמות בולטים של שחקנים אשר הובילו את הנבחרת הצעירה לפלייאוף, ביניהם נדב נידם, סתיו נחמני, מאור לוי, עוז בילו, ארד בר, תמיר גלזר ועמית גלזר.

מאור לוי שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
לא בתכניות, כנראה. מאור לוי/קובי אליהו

בנבחרת הבהירו שהזימונים עדיין לא סופיים, כשגם עדן קארצב, עידו שחר, אוסקר גלוך ודניאל פרץ יהיו בין המוזמנים. המאמן גיא לוזון ממתין להחלטות לגבי הסגל של הנבחרת הבוגרת כדי לגבש את הרשימה הסופית שלו. קארצב אמור לשחק בצעירה אם לא יזומן לנבחרת הבוגרת, והמאמן מקווה שגם דניאל פרץ יישאר אצלו. בנוגע לליאל עבדה, ההערכה היא ששחקן סלטיק יהיה חלק מהנבחרת הבוגרת ולא יעמוד לרשות לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully