וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה נרגשים: "זה משחק שיכול לשנות קריירה"

14.9.2022 / 8:51

הירוקים חולמים על סנסציה נגד פריז סן ז'רמן: "אם ניתן משחק גדול, יתחילו לדבר גם עלינו". בכר שב והדגיש בפני השחקנים: אל תנסו לבלוט באופן אישי, רק במשחק קבוצתי נוכל להשיג תוצאה טובה

שחקני פריז סן ז'רמן מגיעים לבית המלון בחיפה/שלמה וייס

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק הערב (רביעי, 22:00) מול פריז סן ז'רמן במחזור השני של ליגת האלופות. בקרב השחקנים קיימת התרגשות, אך גם נחישות גדולה לנסות להדהים את אחת הקבוצות הטובות בעולם. "זה משחק שיכול לשנות קריירה שלמה", אמר שחקן בקבוצה, "ברור לנו שבכל אירופה רואים את פריז. אם ניתן משחק גדול, יתחילו לדבר גם עלינו".

המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב ברור, אך נראה שעומר אצילי יקבל את המקום ב-11 לאחר שבמשחק החוץ נגד בנפיקה פתח על הספסל. "אין ספק שעומר שחקן חשוב מאוד", העיד אותו שחקן, "אבל היום אנחנו חייבים להיות קבוצה ולא יחידים אם אנחנו רוצים לצמצם איכשהו את הפערים".

בכר גם ביקש מחניכיו לא להתמקד בניסיון לבלוט באופן אישי, אלא לשחק כקבוצה ולהיות מתואמים. המאמן הבהיר שלדעתו זו האפשרות היחידה לצאת עם תוצאה טובה.

ברק בכר ועוזרו במכבי חיפה, גיא צרפתי. מאור אלקסלסי
דגש על הקבוצתיות. בכר/מאור אלקסלסי

במועדון מתכוננים גם לעניינים הביורוקרטיים. 920 שוטרים ומאבטחים ישמרו על הסדר מתחוץ לאצטדיון ובתוכו ובמשטרה הגיעו להחלטה לפיה אף אוהד עם סממן של פריז סן ז'רמן לא ייכנס ליציעים של מכבי חיפה. כזכור במועדון הוציאו הודעה עם נוסח זהה ובמשטרה יישרו קו. כ-1,000 אוהדים ישראלים של פריז יישבו ביציע האורחת, עם עוד כ-500 אוהדים שהגיעו מצרפת. בין אוהדי חיפה לאוהדי הקבוצה הצרפתית תהיה חציצה.

קשרה הצעיר של מכבי חיפה, נהוראי יפרח, לא ישחק עם קבוצת הנוער של המועדון היום מול זו של פריס. יפרח נרשם כחריג גיל ושיחק נגד בנפיקה, אך כעת הוחלט שהוא יושאל לקבוצה אחרת בימים הקרובים ולא ישחק עם הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully