וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.ז' אחת הקבוצות הכי טובות בליגת האלופות, אבל הכל אפשרי"

13.9.2022 / 18:30

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה, לקראת המפגש מול מסי, אמבפה, ניימאר ושאר כוכבי אלופת צרפת: "אפשר לצמצם את הפערים על ידי טקטיקה, אגרסיביות, אמונה ואומץ - ואת כל זה יש לנו". הקפטן נטע לביא: "השחקן הכי טוב בהיסטוריה מגיע לפה, אבל לא נתבטל"

סיכום גולים ליגת העל - מחזור 4/ספורט1

מכבי חיפה החלה את קמפיין ליגת האלופות השלישי בתולדותיה בשבוע שעבר עם הפסד בפורטוגל 2:0 לבנפיקה, אבל עם כל הכבוד למשחק בליסבון, ההתרגשות בכרמל מורגשת כעת פי כמה - ולא רק כי מחר (רביעי, 22:00) ייערך משחק הבית הראשון בתולדות הירוקים בעיר חיפה, אלא כי היריבה היא לא אחרת מאשר פריז סן ז'רמן, אלופת צרפת עטורת כוכבי העל.

בשבת יכול היה המאמן ברק בכר להעניק מנוחה למרבית שחקניו, אולם מי שכן פתח בהרכב, השלים 90 דקות בניצחון 1:3 על סקציה נס ציונה ונמצא בתמנת ההרכב גם למחר הוא עומר אצילי. עלי מוחמד התאמן גם הערב וצפוי לפתוח, כאשר ההתלבטות היא מי מהבלמים יפתח או שמא בכר יעלה עם שלושתם במערך של שלושה בלמים.

בפתח דבריו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר ברק בכר: "שיחקנו השנה הרבה משחקים באירופה, גם בשלבי המוקדמות היינו כביכול אנדרדוג והשגנו תוצאות טובות. אנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו, גם אם נפגוש אולי את אחת משתי הקבוצות הכי טובות במפעל. השחקנים שלנו עוברים תהליך מצוין, גם היו הרבה דברים טובים נגד בנפיקה ואותם נרצה לקחת ולשפר. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות משהו טוב, בטח בבית עם הקהל המדהים שלנו. ברור שיש פערים, אבל אפשר לצמצם אותם על ידי טקטיקה, אגרסיביות, אמונה ואומץ - ואת כל זה יש בקבוצה הזו. אנחנו מאמינים שהכל אפשרי".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"מאמינים שהכל אפשרי". ברק בכר/מאור אלקסלסי

על פריז סן ז'רמן אמר בכר: "זו יריבה לא רגילה ואנחנו מבינים את זה. התכוננו עד יום שבת לנס ציונה, אבל ההכנה היא כמו לכל משחק. אין פה משהו מיוחד בכל הנוגע להכנות, אבל ברור שהאווירה מסביב היא אחרת ואנחנו מרגישים את זה. ננסה לעשות את הדברים בצורה חכמה ובדרך שהובילה אותנו לכאן. אם אני לא נרגש אז כנראה שאני צריך לפרוש, בטח לפני משחק כזה. ברור שברמה האישית מדובר באתגר גדול, אבל לכל הקבוצה זה אתגר גדול ומשהו שיכול להיכנס לרזומה".

על כך שפ.ס.ז' מעולם לא ניצחה בישראל: "אנחנו רוצים לעשות את הדברים שאנחנו יודעים לעשות בצורה הכי טובה, אבל כמובן שיש מולנו יריבה ואנחנו נעשה התאמות - ניענש אם לא נהיה מוכנים ומרוכזים לכל אורך 90 הדקות".

לצדו של המאמן ישב הקפטן נטע לביא: "ההתרגשות מאוד גדולה, גם במדינה וגם אצלנו, אבל זה לא משחק ראווה בסופו של דבר - אלא משחק במעמד מאוד מכובד ולפנינו אתגר לא פשוט. אנחנו רוצים להראות שאנחנו יכולים להתמודד עם האתגר. לקחת חולצה? זה יכול להיות אולי משהו נחמד לאינסטגרם, כולנו רוצים להראות שאנחנו שווים את הרמה הזו. פ.ס.ז' זו קבוצה שמועמדת לזכות במפעל, אבל אנחנו לא רוצים לבוא ולהתבטל, אלא לנסות להראות מה אנחנו שווים בתקווה שזה יספיק".

עוד אמר לביא: "השחקן הכי טוב בהיסטוריה מגיע לפה ואיתו עוד המון שמות נוצצים, אבל אנחנו צריכים להתכונן למשחק חזק ולעשות את כל מה שהמאמן מבקש. לגיטימי שכולם רוצים לבוא לראות את מסי, אבל מגיע קודם כל לאוהדי מכבי חיפה להגיע למשחק ואנחנו גם צריכים אותם".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, פרנזי פיירו.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
נטע לביא, קפטן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הולך לפגוש את מסי, ניימאר ואמבפה. לביא/מאור אלקסלסי

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל זיברט (גרמניה)
אצטדיון: חיפה
קהל: 30421

בניין עיריית חיפה יואר הערב בצבעי דגל צרפת, לרגל הגעתם של שחקני פריז סן ז'רמן לעיר. מחר יואר הבניין בירוק, כמחווה לאלופה הישראלית.

במשחק הנוסף הבית תארח מחר יובנטוס את בנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully