וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה לפני מכבי חיפה: "נפגוש יריבה חזקה ואינטנסיבית"

13.9.2022 / 12:30

מאמן פריז סן ז'רמן מתכונן למפגש מול הירוקים בליגת האלופות, ויודע שניימאר בכושר שיא: "הוא אמן". מרקיניוס הודה שהאולטראס של פ.ס.ז' יחסרו לו בחיפה, אבל לא חושש: "רגילים לזה, צריך ניצחון בכל מצב". קיילור נבאס לא ייכלל בסגל, ומצטרף לסאנצ'ס וקימפמבה הפצועים

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

פריז סן ז'רמן ערכה היום (שלישי) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק מול מכבי חיפה מחר באצטדיון סמי עופר. כזכור, הצרפתים ינחתו בישראל רק מחר מבלי להתאמן באיצטדיון החיפאי לפני המשחק במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות, במה שיהיה ביקור שני של הקבוצה עמוסת הכוכבים בישראל בתוך חודש וחצי, אחרי שהסופרקאפ הצרפתי נערך באיצטדיון בלומפילד הקיץ.

שוער המשנה של אלופת צרפת קיילור נבאס לא לקח חלק באימון היום בשל כאבי גב ולא ייכלל בסגל מחר. הוא מצטרף לרנאטו סאנצ'ס ופרסנל קימפמבה הפצועים, שייעדרו מהמפגש.

מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה עם קיליאן אמבפה. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
מה הוא מכין לבכר? גאלטייה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

מאמן הקבוצה כריסטוף גאלטייה נשאל על המערך, וענה: "ברמה הסטטיסטית יש לנו נתונים גבוהים ב-2-5-3, אבל אנחנו צריכים לעבוד על אפשרויות שונות בהרכב ובמערך, ולהתאים את זה יריב. יש לנו מעט מאוד זמן לעבוד על זה, אבל כולם יודעים מה צריך לעשות לפני משחק כזה, כי אנחנו הולכים לשחק מול יריבה קשה".

על מכבי חיפה: "דיברתי עם השחקנים שלי על איכות היריבה ועל האינטנסיביות שככל הנראה תהיה". על העובדה שפ.ס.ז' כבר הפסידה בעבר למכבי חיפה: "אני לא אדבר על זה עם השחקנים, כי המועדונים התפתחו מאוד מאז". גאלטייה התייחס לביקור הקודם של קבוצתו בישראל בקיץ לסופר-קאפ הצרפתי: "פ.ס.ז' מאוד פופולרית בישראל, כך שהייתה לנו את תמיכת הקהל, אבל הפעם זה יהיה שונה".

על הפתיחה הטובה של ניימאר: "זה יהיה פשטני לומר שבזכותי הפתיחה הטובה שלו לעונה. יש לו שאיפות גבוהות. הוא הגיע מוכן ובכושר טוב. הצבתי לו את התנאים הכי טובים, הוא אמן". על הפציעה של קימפמבה: "עם לוח הזמנים המטורף הזה, זיהינו שיש צורך לצרף בלם נוסף. הפציעה של קימפמבה מראה שצדקנו. הנשיא צדק שלא קיבל את הדרישות של אינטר. אבל היינו צריכים את השחקן הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרקיניוס קפטן פריז סן ז'רמן. צילום מסך, אתר רשמי
האווירה החמה בחיפה? מריקניוס: "זאת ליגת האלופות, ואנחנו רגילים לזה"/אתר רשמי, צילום מסך
שחקני פריז סן ז'רמן מרקיניוס, דנילו פריירה. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
סגל חסר. מרקיניוס/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

מרקיניוס: "יש לנו הרבה ניסיון באירופה, ולכל קבוצה יש את הסיפור שלה. עלינו להיות מוכנים לכל דבר, ואני חושב שיהיה משחק קשה, ונצטרך להיות יחד, לשחק יחד, לעבוד קשה על המגרש. אסור לנו לאבד את קור הרוח שלנו". מרקיניוס נשאל על העובדה שאוהדי פ.ס.ז' לא ייסעו לישראל, ואמר: "אני לא יודע למה הם לא יגיעו, ואני לא רוצה להתייחס לזה. האוהדים חשובים לנו מאוד, כי הם העניקו לנו תמיכה ואווירה מדהימה בעבר, והם יחסרו לנו. זה נכון שלקבוצה הביתית תהיה תמיכה גדולה, אבל זאת ליגת האלופות, ואנחנו רגילים לזה, אנחנו צריכים להביא שלוש נקודות בכל מצב".

מרקיניוס נשאל מה הוא יודע על מכבי חיפה, ואמר: "בשלב הזה של העונה צריך יותר לדעת מה החוזקות שלך ולעבוד על היכולת שלך, נצטרך להתגבר על האלמנטים החזקים שלהם, אבל קודם כל לעשות את העבודה שלנו".

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

במשחק הנוסף בבית ח' במסגרת המחזור השני בליגת האלופות שייערך במקביל, תארח יובנטוס את בנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully