וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכימי מתכונן לקבלת פנים "מיוחדת" בחיפה: "הבוז לא ישפיע עליי"

מגן פ.ס.ז' ספג קריאות בשני הביקורים הקודמים בישראל בעקבות תמיכתו בפלסטינים. התוכנית של גאלטייה: להכריע את המשחק מהר, ולתת מנוחה לכוכבים. דנילו ונונו מנדס צפויים לפתוח

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

שבעה משחקים ב-28 ימים מחכים לפ.ס.ז' עד פגרת הנבחרות - והעומס הרב עשוי להשפיע על האופן שבו היא תתייחס למשחק נגד מכבי חיפה. אלופת צרפת אמנם תגיע למפגש המסקרן ביום רביעי אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ביחס שערים כולל של 1:9, כשמסי, ניימאר ואמבפה נמצאים בכושר אישי מצויין, אבל במשחק נגד ברסט השחקנים התחילו להראות סימני עייפות, והמאמן כריסטוף גאלטייה עשוי להגיב.

לפי דיווחים בצרפת, גאלטייה חושש מפציעה שתיגרם לאחד מהכוכבים בחודש התובעני שמחכה להם ושקל להעלות אחד מהם מהספסל במשחק בישראל, אבל בסופו של דבר מתכנן לפתוח איתם בכל זאת. יחד עם זאת, תוכנית המשחק של פ.ס.ז' תהיה להשיג הכרעה מהירה בחיפה, כדי להעניק לפחות לאמבפה שחוזר מפציעה, מעט מנוחה.

שחקני פריז סן ז'רמן ניימאר, ליאונל מסי. רויטרס
העייפות מתחילה להשפיע? ניימאר ומסי/רויטרס

גאלטייה השתמש ברוטציה מינורית במשחק נגד ברסט, ולכן ההערכה היא שההרכב שלו בישראל יכלול כמה שינויים. שינוי כפוי אחד יהיה בהגנה, בעקבות הפציעה של פרסנל קימפמבה. דנילו פריירה צפוי לתפוס את מקומו של קימפמבה ב-11 ולפתוח במערך של שלושה בלמים לצד מרקיניוס וסרחיו ראמוס. בעמדת המגן השמאלי צפוי לפתוח נונו מנדס על חשבון חואן ברנט.

מי שאמור להשתלב במחצית השנייה הוא המצטרף הטרי קרלוס סולר שמתוכנן להחליף את מסי במחצית השנייה, וכך גם פביאן רואיס שעשוי להעניק מנוחה בשלב מסוים למרקו וראטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אשרף חכימי, שחקן פריז סן ז'רמן באצטדיון בלומפילד. ברני ארדוב
יודע מה מצפה לו. חכימי בביקור הקודם בישראל/ברני ארדוב

מי שצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני הוא אשרף חכימי, שכבר מתכונן לקבלת פנים "מיוחדת" מהקהל הישראלי. שחקן נבחרת מרוקו קיבל שריקות בוז בשני הביקורים הקודמים שלו בישראל עם פ.ס.ז' בסופר קאפ הצרפתי, בעקבות התמיכה שהביע בפלסטינים במהלך מבצע "שומר החומות". לקראת המשחק ברביעי הוא אמר: "זה לא משפיע עליי, בכלל לא. אהיה עם הקבוצה בישראל ואתרכז במשחק. הבוז לא מהווה בעיה מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully