וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן מינכן עקץ את לבנדובסקי? נוייר הודה: "לא היה לו מזל"

היינר על חלוץ ברצלונה, שהחמיץ פעמיים וראה את האקסית מנצחת 0:2: "יכולתם לראות שהוא עדיין אוהב אותנו". חשש מהיעדרות ארוכה של הרננדז. וגם: השיא ההיסטורי של הבווארים

באיירן מינכן הייתה מאוד זקוקה לניצחון כמו ה-0:2 על ברצלונה אמש (שלישי). אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בבונדסליגה, וכשמנגד התייצב נגדה החלוץ שכיכב במדיה בשמונה העונות הקודמות, רוברט לבנדובסקי שהתארח הפעם כשחקנה של בארסה, אלופת גרמניה הזכירה שהיא עדיין מהקבוצות הטובות באירופה והשוותה את השיא שקבעה ריאל מדריד בין 2012 ל-2017: 30 משחקים רצופים ללא הפסד בשלב הבתים של ליגת האלופות. במחזור הבא צפויה באיירן לעקוף את הבלאנקוס, כשתפגוש את ויקטוריה פלזן הצנועה.

לבנדובסקי "סייע" לא מעט לקבוצתו הקודמת כשהחמיץ שתי הזדמנויות שהוא בדרך כלל הופך לשער, ואת מה שאמר נשיא באיירן מינכן הרברט היינר בסיום המשחק ניתן לפרש כעקיצה לחלוץ הפולני שעזב בקיץ: "במהלך המשחק אפשר היה לראות שהוא עדיין אוהב את באיירן מינכן", אמר וצחק.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. רויטרס
החמיץ ונעקץ. לבנדובסקי/רויטרס

במקביל לניצחון החשוב, ירדו הבווארים מודאגים משתי פציעות שספגו במהלך ההתמודדות - שתיהן בהגנה. הן בנז'מן פבאר והן לוקאס הרננדז נפגעו, כאשר החשש הגדול הוא שהאחרון ייעדר לתקופה ארוכה. הרננדז עבר MRI במהלך הלילה, אך עדיין לא התקבלה אבחנה סופית לפציעה, כשבמועדון סקפטיים לגבי האפשרות שיוכל לשוב בקרוב. שחקן צרפתי נוסף עזב את האצטדיון בצליעה - דאיו אופמקאנו שגילה יכולת טובה בהגנה על לבנדובסקי, אך הבלם הבהיר כי מדובר במכה בלבד.

המאמן יוליאן נאגלסמן סיפר ש"הרננדז חש כאילו קרע משהו באזור המפשעה ולא התנועע בצורה חלקה בחדר ההלבשה", והודה כי המשחק היה יכול להתפתח באופן שונה: "במחצית הראשונה ברצלונה הגיעה להזדמנויות טובות יותר משלנו, הייתה חסרה לנו הפעולה האחרונה. הדברים השתפרו משמעותית במחצית השנייה והיעילות שלנו עשתה את ההבדל".

שחקני באיירן מינכן. רויטרס
30 משחקים רצופים בלי הפסד בליגת האלופות. באיירן מינכן/רויטרס

השוער מנואל נוייר, שסיכל שתי הזדמנויות גדולות של היריבה, התייחס לביקורות שהושמעו נגד באיירן בעקבות יכולתה בתקופה האחרונה וגם לביקור של האקס לבנדובסקי: "לא צריך להגזים, בליגת האלופות ניצחנו, אבל אנחנו צריכים להשתפר נגד קבוצות שמסתגרות מאחור נגדנו. אני חושב שזה היה משחק אמוציונלי עבור 'לבי', כי הוא הצליח כאן בבאיירן. המזל לא היה לצדו ברגעים המכריעים, יש לנו מזל שהוא שלח את הוולה הזה מעל המשקוף ואני הייתי שם במצב השני. היינו טובים בהגנה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully