וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי באיירן נגד אופ"א: "דחיית משחקים בגלל מות המלכה?!"

באצטדיון במינכן הונף שלט במחאה על דחיית המשחקים, הזזתם וקיום של חלקם ללא נוכחות אוהדים בעקבות מותה של המלכה אליזבת: "תכבדו את האוהדים!"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

מות אליזבת השנייה, מלכת הממלכה המאוחדת של בריטניה, הוביל לדחיית אירועי ספורט רבים, ומסתבר שאוהדי הכדורגל בחרו שלא לעבור על כך בשתיקה - לפחות לא אלו של באיירן מינכן.

מרבית האוהדים האנגלים עוד שמרו על שתיקה לאור העובדה שהייתה זו מלכתם שמתה, על אף שנדחו כל משחקי המחזור השביעי בפרמיירליג באנגליה, שני משחקים נוספים במסגרת המחזור השמיני שייצא לדרך בסוף השבוע וכמובן שגם בסקוטלנד נדחו אירועי ספורט ובמוקד משחקי הליגה הבכירה בכדורגל, אבל לאחר שגם משחקים במסגרת אופ"א הושפעו מכך, בחרו ה"אולטראס" הבווארי להעביר מסר לאופ"א.

אוהדי באיירן מינכן במסר לאופ"א. Adam Pretty, GettyImages
המסר של אוהדי באיירן מינכן לאופ"א/GettyImages, Adam Pretty

"דחיית משחקים ברגע האחרון וקיום משחקי כדורגל ללא קהל בגלל מות המלכה?! תכבדו את האוהדים!", נכתב ביציע האוהדים של באיירן מינכן מאחורי השער על שלט שהונף לפני שריקת הפתיחה והורם גם במהלך משחק ליגת האלופות מול ברצלונה והאקס רוברט לבנדובסקי.

כידוע, בנוסף לשלל הדחיות של משחקי הליגות המקומיות בממלכה המאוחדת, גם משחק ליגת האלופות בין ריינג'רס לנאפולי הוזז למחר מכיוון שהיום ארונה של המלכה שהלכה לעולמה עוד היה בסקוטלנד ומכאן שלא היו מספיק כוחות שיטור זמינים לאבטחת משחק הכדורגל, וכן נדחה המשחק שאמור היה להיערך ביום חמישי בין ארסנל לפ.ס.וו איינדהובן במסגרת הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully