וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימפריה חוזרת: טוקו שנגליה חתם לשנתיים נוספות בווירטוס בולוניה

13.9.2022 / 17:20

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הכוכב הגאורגי ימשיך בקבוצה האיטלקית שבה סיים את העונה החולפת עם זכייה ביורוקאפ. הגיע מצסק"א מוסקבה לאחר פרוץ המלחמה באוקראינה

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

וירטוס בולוניה תחגוג העונה את שובה ליורוליג אחרי 14 שנות היעדרות, והפרויקט המתחדש בבאסקט סיטי קיבל היום (שלישי) חיזוק משמעותי עם הארכת חוזהו של טוקו שנגליה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני ארבעה חודשים, הכוכב הגאורגי שהיה כבר על סף חתימה בברצלונה השתכנע להישאר, וכעת יצאה ההודעה הרשמית - אף שהעסקה סגורה למעשה כבר שבועות ארוכים.

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין מול שחקן נבחרת גאורגיה טוקו שנגליה. basketball_somova, אתר רשמי
נשאר בבולוניה. שנגליה מול ישראל בחודש שעבר/אתר רשמי, basketball_somova

שנגליה (30, 2.06) הגיע לבולוניה בשלהי העונה החולפת, לאחר שצבא רוסיה פלש לאוקראינה והוא החליט לעזוב באופן מיידי את צסק"א מוסקבה. הוא היה חלק מזכייתה של הקבוצה האיטלקית ביורוקאפ והעמיד ממוצעים של 8.1 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בשמונה הופעות.

ברצלונה רצתה להנחית את הגאורגי לקראת העונה הקרובה ותיכננה להיפרד מניקולה מירוטיץ', אבל אז חלה תפנית בעלילה. ראשי בולוניה שיכנעו אותו להישאר ולחתום על חוזה ארוך טווח, והקטאלנים נאלצו לגנוז את התוכנית. מירוטיץ' נשאר, אך נפצע בגיד אכילס והושבת לחצי השנה הקרובה.

וירטוס, המאומנת בידי סרג'יו סקאריולו, מעמידה סגל מסקרן. דניאל האקט, שעבר עם שנגליה מצסק"א, יישאר בתור האיטלקי הבכיר - ואליהם חבר שותפם מרוסיה, איפה לונדברג. השחקנים המובילים האחרים שלה הם מילוש תיאודוסיץ', מרקו בלינלי, אייזיאה קורדינייה, ג'ורדן מיקי וממאדו ז'אטיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully