וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרהאם פוטר: "יש לי ניסיון בליגת האלופות מצפייה בטלוויזיה"

המאמן החדש של צ'לסי שוחח עם התקשורת לראשונה מאז המעבר מברייטון: "לא חושב שחוויתי משחק באלופות מהאצטדיון בעבר". יריבתו הראשונה: זלצבורג

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

אחת ההחלטות היותר מפתיעות ודרמטיות בכדורגל העולמי התקבלה בשבוע שעבר, כאשר תומאס טוכל פוטר מצ'לסי ביום שאחרי ההפסד לדינמו זאגרב בליגת האלופות. הבעלים החדש של הבלוז, טוד בולי, אמנם העניק לרשות טוכל את כל הדרישות ורכש עבורו שחקנים בלמעלה מ-200 מיליון ליש"ט, אך התוצאות הרעות וההפסד המביך באלופות, לצד מערכת יחסים עכורה ביניהם, הובילה לפיטוריו.

היום (שלישי), יממה לפני שצ'לסי תארח את ר.ב זלצבורג האוסטרית בליגת האלופות (22:00), התייצב גרהאם פוטר למסיבת עיתונאים ראשונה שלו כמאמן צ'לסי. פוטר, כידוע, הגיע מברייטון אחרי שצ'לסי על פי הדיווחים שילמה את סעיף השחרור שלו בסך 16 מיליון ליש"ט.

גרהאם פוטר, מאמן צ'לסי. רויטרס
מתרגש לפני משחקו הראשון בליגת האלופות. גרהאם פוטר/רויטרס

במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן צ'לסי, הודה פוטר שהוא נרגש לקראת משחקו הראשון בליגת האלופות: "יש לי ניסיון מצפייה בליגת האלופות בתור אוהד, אבל אני לא בטוח שחוויתי משחק ליגת האלופות מהאצטדיון לפני כן. בליגה האירופית אימנתי את אוסטרסונד ויחד ניצחנו את פאוק וגלאטסראיי. צ'לסי זה מועדון ענק, עם מסורת ואיכות להתחרות בצמרת הפרמיירליג, כך שזה אתגר אחר לגמרי מכל מה שהכרתי, אבל השנים שלי בברייטון היו נהדרות".

על האתגר החדש הוסיף: "המעבר הזה כבר מרגיש לי כאילו שחלפו תשעה שבועות, תשעה חודשים אפילו. היופי הוא שדברים יכולים להשתנות בצורה כל כך מהירה. היו לי שיחות טובות עם הבעלים והאנשים במועדון, העלינו יחד רעיונות טובים שיובילו את המועדון קדימה. עברתי לצ'לסי אחרי שיחות אינטנסיביות כי הייתה לי הרגשה טובה שהבעלים והאנשים שסביבו הם אנשים טובים לפני הכל. עזבתי את אנגליה לשבדיה כי הייתי בליגה התשיעית ואני רואה את עצמי מאמן כדורגל, לא בהכרח מאמן כדורגל אנגלי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

פוטר בן ה-47 החל את קריירת האימון שלו באוסטרסונד מהליגה הרביעית בשבדיה, אבל העלה אותה תוך חמש שנים לליגה הבכירה לראשונה בתולדותיה ובאפריל 2017 זכתה הקבוצה בגביע וכך נסללה דרכה למוקדמות הליגה האירופית - וכאמור היא עלתה לבתים אחרי שחלפה על פני פאוק וגלאטסראיי. היא נעצרה רק בשלב 32 האחרונות על ידי ארסנל, וביוני 2018 פוטר חזר לממלכה כשחתם בסוונזי מהצ'מפיונשיפ וכעבור שנה התקדם לברייטון מהפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully