וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שנייה: דראגן ג'וקיץ' מונה למאמן נבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 13:48

המאמן הסרבי יחל בעבודתו לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בחודש הבא: "מרגיש בבית בישראל". עומר דבדה ישמש כעוזרו וכיועץ המנטלי

דראגן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
חוזר לעוד קדנציה. ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

עכשיו זה רשמי: דראגן ג'וקיץ' ישוב לקדנציה שנייה כמאמן נבחרת ישראל בכדוריד. אחרי המלצת הוועדה המקצועית ואישור הנהלת האיגוד, הושגו הסכמות עם המאמן הסרבי, שינחת בסוף החודש בארץ, ויחל בעבודתו לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בחודש הבא והמשחקים מול איסלנד וצ'כיה.

לצידו של ג'וקיץ' מונה קפטן נבחרת ישראל בעבר, עומר דבדה,לעוזר המאמן וליועץ מנטלי. השניים יחליפו את אולג בוטנקו ואסף לוי, שהדריכו בשנים האחרונות את הנבחרת הלאומית והובילו אותה בקמפיין האחרון לשלב השלישי בפליאוף העלייה לאליפות העולם מול הונגריה.

"עשר שנים חלפו בין הפעם הקודמת שהגעתי לישראל ב-1 בספטמבר 2012, ובקרוב אני שוב כאן וההרגשה מאוד נעימה", סיפר ג'וקיץ', "יש לי את אותה תשוקה ואנרגיה, כך שהדבר היחיד שהשתנה הוא שאני עם יותר ניסיון ומקווה שגם יותר חכם לעשות את הדברים טוב יותר. אני מרגיש בישראל בבית, אבל עומד בפני משימה אחרת, בפני דור אחר וסיטואציה אחרת בכדוריד הישראלי והאירופי. זה יהיה שונה, אבל נחמד לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully