וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב יעמדו לדין

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 13:51

הצהובים והאדומים יגיעו לבית הדין בשל התפרעות אוהדים, הירוקים יתייצבו בשל סעיף של פגיעה על ידי אוהדים, הירושלמים מואשמים בשני סעיפים - התפרעות אוהדים והתפרצות לשדה המשחק. גם סכנין תגיע לבית הדין

סיכום גולים ליגת העל - מחזור 4/ספורט1

יום עמוס צפוי מחר (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, אליו יגיעו נציגי מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ובני סכנין.

הצהובים יגיעו בשל התפרעות אוהדים במשחק מול מ.ס. אשדוד, לאחר שאלה הדליקו עשרות אבוקות ביציע ואף השליכו חמש לכר הדשא. מכבי חיפה תעמוד לדין בסעיף של פגיעה על ידי האוהדים, לאחר שארטיק שנזרק מהיציע המזרחי של הקבוצה פגע בגבו של עוזר השופט במשחק מול סקציה נס ציונה.

בית"ר ירושלים תעמוד לדין בשני סעיפים שונים - התפרצות לשדה המשחק והתפרעות אוהדים במהלך הדרבי. בדקה ה-73 פרץ לכר הדשא אוהד של הצהובים-שחורים, ובשני מקרים שונים במשחק נזרקו אל עבר הדשא חפצים מיציעי הקבוצה של יוסי אבקוסיס, כולל מצת לעברו של עוזר השופט.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הארטיק יעלה ביוקר? אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

הפועל תל אביב תגיע לבית הדין בשל התפרעות אוהדים גם כן, לאחר שבמהלך ההפסד להפועל באר שבע נזרקו לכר הדשא כוס, גליל נייר ומצת. גם בני סכנין תתייצב על סעיף של פגיעה על ידי אוהדים, לאחר שחלק אוהדיה ירקו על עוזר השופט עם פסילת השער לזכותם בדקה ה-92 מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully