וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "שחקנים דחו הצעות גבוהות בהרבה כדי לשחק בברצלונה"

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 13:49

המנהל הספורטיבי הסביר איך קבוצתו הצליחה להחתים כוכבים כמו לבנדובסקי וראפיניה: "שחקנים רוצים לשחק רק אצלנו וזה מאפשר לנו להתמודד עם מועדונים עשירים יותר"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

העונה החולפת היתה טראומטית עבור ברצלונה. המצב הכלכלי הקטסטרופלי אילץ את המועדון להיפרד מליאו מסי ולחסוך את שכר העתק שלו. הקבוצה, באופן לא מפתיע, כשלה בליגה והודחה כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות, המפעל היוקרתי שבו זכתה בסופו של דבר שוב ריאל מדריד היריבה המרה. זו גם היתה השנה השלישית ברציפות שברצלונה לא זכתה באליפות, מה שלא קרה לה מאז 2003/4.

אחד האנשים שהביאו את השינוי החיובי למועדון הוא ג'ורדי קרויף, שמונה למנהל הספורטיבי והחל לעבוד על החיזוק של הקבוצה, שהחתימה בקיץ כמה שמות גדולים ובראשם רוברט לבנדובסקי, ראפינייה וז'ול קונדה. בריאיון שערך, קרויף הסביר מדוע שחקנים מעדיפים להגיע לברצלונה גם אם היא מוכנה לשלם להם פחות ממועדונים אחרים.

ג'ורדי קרויף, אנדראס כריסטנסן, ז'ואן לאפורטה. PAU BARRENA, GettyImages
משרה חלומית בברצלונה. ג'ורדי קרויף עם אנדראס כריסטנסן וז'ואן לאפורטה/GettyImages, PAU BARRENA

"ברצלונה ממגנטת, זו עיר יפהפיה", אמר קרויף, "אפשר לראות את הגאווה בעיניים של השחקנים כשהם מקבלים הזדמנות לשחק בברצלונה. זה עזר לנו מאוד להתמודד עם מועדונים עם תקציבים גדולים יותר שמשלמים משכורות גבוהות יותר. הם רצו לחתום בברצלונה ואנחנו מודים לשחקנים האלו משום שהיו להם הצעות הרבה יותר טובות".

על פתיחת העונה החיובית של הקבוצה: "הקבוצה עושה עבודה טובה. לצ'אבי יש כאב ראש חיובי. יש לו סגל מצוין. אם זה ימשיך ככה, העיר תחזור לחיות. הקאמפ נואו מלא לגמרי גם במשחקים קטנים יותר וזה מעיד על המצב הנוכחי. אפשר לראות כמה האוהדים מרוצים מהשחקנים החדשים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

על הגדרת התפקיד שלו אמר קרויף: "בברצלונה יש מאמן ועוזר ואת מתאו אלמאני המנהל המקצועי שהוא גם מומחה כלכלי ומנהל מו"מ. אני נמצא ביניהם, יש לי הבנה במספרים אבל עם ראש של מאמן ומי יודע, אולי אחזור לאמן יום אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully