וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע הזוי ברוסיה: מאמן פוטר במחצית המשחק - ונסע הביתה

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 13:55

אנדרי טללאייב מאחמט גרוזני מצא עצמו בפיגור 1:0 מול ניז'ני נובגורוד, וכלל לא יצא למחצית השנייה. ברוסיה זעמו: "זה אבסורד, אין לזה שום קשר לכדורגל"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

פיטורי מאמנים מתרחשים כמעט מדי יום בספורט העולמי, אבל פיטורים במהלך משחקים? זה קצת יותר נדיר. דוגמא לכך בכל זאת ניתן היה לקבל השבוע מהליגה הרוסית, שם סיים מאמן אחמט גרוזני אנדרי טללאייב את תפקידו במחצית המשחק, לא פחות ולא יותר, כשקבוצתו בפיגור 1:0.

ההודעה הרשמית על הפיטורים אמנם התקבלה בסיום ההפסד 3:1 לניז'ני נובגורוד, אך בעלי הקבוצה בישר על כך לטללאייב בחדרי ההלבשה. כשהמחצית השנייה יצאה לדרך, המאמן בן ה-49 לא יצא לכר הדשא, כי אם נסע הביתה.

"זה פיטורים אבסורדיים", נכתב בקתשורת הרוסית. "אין שום קשר לכדורגל. הקבוצה לא נכשלה, אפילו לא קרוב, היא במקום התשיעי, בדיוק באמצע הטבלה, וזה משקף. בעונה שעברה היא סיימה במקום השביעי, מעל כל הציפיות. תחת טללאייב הקבוצה הציגה כדורגל מודרני, אגרסיבי, התקפי. יכול להיות שהם ספגו יותר כרטיסים, אבל המאמן הוציא את המקסימום מהשחקנים שלו".

מאמן אחמט גרוזני אנדרי טללאייב. מתוך הטוויטר של אחמט גרוזני, אתר רשמי
הסיבות לא ברורות. טללאייב/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אחמט גרוזני

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

בטור דעה אחר ברוסיה נכתב: "הסיבות לפיטורים עדיין מסתוריות, אבל מה שלא יהיו, ברור שהיחס הזה לא הגיע למאמן". היום תתארח אחמט גרוזני, ללא טללאייב כמובן, אצל דינמו מוסקבה של אלי דסה במסגרת המחזור העשירי ברוסיה. היא מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם 11 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully