וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תפתח את העונה עם כל ששת הזרים שלה

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 8:22

האדומים החליטו לוותר על האפשרות לחתוך את ג'יילן הורד לפני פתיחת העונה, ובכל משחק ליגה שני שחקנים זרים לא יתלבשו. הסגל המלא צפוי לשחק לראשונה ביחד בגמר טורניר אמסלם ברביעי

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

הפועל תל אביב שיחקה אמש (שני) בסגל כמעט מלא בטורניר אמסלם באילת כשהביסה את הפועל אילת 61:87. האדומים קיבלו לראשונה העונה את עידן זלמנסון ששב מאליפות אירופה עם נבחרת ישראל וכן את בר טימור שהחלים מניתוח שעבר. תומר גינת, שגם כן חזר מהמסע עם הנבחרת, וגיל בני, ששיחק באליפות אירופה עם נבחרת ישראל ב-3 על 3, עדיין לא שיחקו וייתכן שישחקו במשחק הגמר נגד הפועל ירושלים מחר.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
בכל משחק ליגה שניים מבין השחקנים הזרים לא יתלבשו. פרנקו/מאור אלקסלסי

האדומים הופיעו למשחק, כמו לכל המשחקים האחרים העונה, עם שישה שחקנים זרים, כשג'יילן הורד, הזר השישי שהובא בשל המחסור בשחקנים לאימונים, רושם אמש 13 נקודות ו-8 ריבאונדים בפחות מ-17 דקות. עוד לפני המשחק קיבלו במועדון החלטה עקרונית לפתוח את העונה עם כל ששת הזרים ולא לשחרר את הורד - אך עדיין לרשום רק ארבעה שחקנים זרים למשחקי הליגה. המשמעות היא כי בכל משחק ליגה שניים מבין השחקנים הזרים לא יתלבשו. במשחקי היורוקאפ כל השחקנים הזרים ישחקו.

הפועל תפתח את העונה שלה בשמינית גמר גביע ווינר כבר ביום שני נגד העולה החדשה עירוני קרית אתא בהיכל שלמה. האדומים, שמכרו את כל המנויים למשחקי הליגה, מעריכים כי האולם הביתי יהיה קרוב למלא במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully