וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רוברטסון ייעדר לפחות עד פגרת הנבחרות, קלופ מנסה לאסוף את השברים

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 15:42

המגן יחמיץ את אייאקס וצ'לסי. מנג'ר ליברפול סיפר שצפה עם שחקניו בהשפלה מול נאפולי: "לא היה שם כלום". קראגר: "צריכים לבנות מחדש"

תקציר ה-0:0 בין אברטון לליברפול בליגה האנגלית/ספורט1

פתיחת העונה הקשה של ליברפול הגיעה לשיא חדש בשבוע שעבר, כשהמרסיסיידרס חטפו 4:1 משפיל מנאפולי בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. כעת חייבים האדומים להתאושש, ומהר: מחר (שלישי) מצפה להם משחק חשוב עם אייאקס בליגת האלופות, וביום ראשון קרב לא פחות גדול מול צ'לסי במסגרת הליגה.

"נפגשנו עם השחקנים, צפינו יחד במשחק מול נאפולי וראינו זוועות", אמר היום יורגן קלופ במסיבת העיתונאים לקראת אלופת הולנד. "השחקנים יודעים זאת. זה המשחק הכי גרוע מאז שהגעתי לכאן, פשוט לא היה שם כלום וצריך להבין מדוע. לא הייתי צריך להגיד הרבה, השחקנים יודעים. אנחנו צריכים לחזור לנצח במאבקים - זה בסיס להכל. לא היינו מספיק יציבים העונה, כעת צריך לפתור את הבעיות שלנו על כר הדשא. אין טעם להאשים אחד את השני".

על פציעתו של אנדי רוברטסון, שנפגע בברכו, אמר המנג'ר: "הוא בחוץ לפחות עד פגרת הנבחרות". רוברטסון יחמיץ לכל הפחות את המפגשים עם אייאקס וצ'לסי.

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
איך מתאוששים? קלופ/רויטרס

שחקן העבר ג'יימי קראגר ניתח ב"טלגרף" את הפתיחה הרעה וכתב: "ייתכן שיורגן יצטרך לבנות מחדש את הקבוצה מוקדם משחשב. האנרגיה חסרה, כל יריבה עד כה רצה יותר מליברפול במשחקים, וזה יותר מדאיג מהתוצאות. הוא חייב להחדיר אנרגיה חדשה לקבוצה הזאת. כשאני רואה את ג'יימס מילנר או רוברטו פירמינו פותחים במשחקים גדולים, מבחינתי זה מייצג חלק מהבעיה. גם אם הבניה מחדש תיקח זמן, קלופ יקבל את כל הזמן והתמיכה להם יזדקק. זו תחילתו של עידן חדש בליברפול, והכל יכול להשתנות - מלבד המנג'ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully