וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה חתם בוולבס: "אזדקק לשבועיים-שלושה לחזור לכושר"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 14:25

החלוץ בן ה-33, שלא שיחק מאז דצמבר, שב לפרמיירליג: "לחזור לאנגליה זה היה העניין המרכזי עבורי". מנכ"ל המועדון: "הוא ווינר כל חייו"

תקציר: וולבס - ניוקאסל 1:1/ספורט1

אחת ההחתמות המפתיעות של עונת הפרמיירליג הושלמה היום (שני), כשוולבס הודיעה רשמית על צירופו של דייגו קוסטה עד תום העונה. אחד הילדים הרעים של הכדורגל העולמי רשם אשתקד 15 משחקי ליגה במדי אתליקו מיניירו, לפני ששוחרר והפך שחקן חופשי. כעת, בגיל 33 ולאחר שלא שיחק מאז ה-12 בדצמבר, הוא שב לפרמיירליג, חמש שנים לאחר שעזב את צ'לסי לטובת אתלטיקו מדריד.

קוסטה, שתחילה בקשתו לרישיון עבודה נדחתה, צורף בין היתר על רקע פציעותיהם של ראול חימנס וסאשה קלאידז'יץ'. "זהו מועדון מהשורה הראשונה, וההזדמנות לחזור לשחק בפרמיירליג היתה עבורי העניין המרכזי", אמר החלוץ הוותיק. "אני יודע שההתאקלמות שלי כאן תהיה מהירה, כי יש פה שחקנים רבים ממוצא פורטוגזי וזה יהפוך את המעבר שלי לחלק יותר. תמיד חשבתי שהליגה האנגלית היא הטובה בעולם. מבחינה מנטלית אני בסדר, מבחינה פיזית אזדקק לשבועיים-שלושה כדי לחזור לכושר, אבל אם הייתי מפקפק ביכולת שלי לעמוד באתגר הזה, לא הייתי לוקח אותו על עצמי".

על המטרות שלו בעונה הקרובה אמר: "להבקיע שערים, לעשות את הכל. זה לא יהיה אתגר פשוט כי זו לא ליגה פשוטה, אבל אני מוכן למבחן הזה". מנכ"ל המועדון ג'ף שי הוסיף: "אנחנו מאושרים לצרף את דייגו, הוא ווינר כל חייו עם ניסיון ברמות הגבוהות ביותר. הוא יביא משהו ייחודי לחדר ההלבשה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully