וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס ייפגש עם פרישמן, הנבחרת תעבור מתיחת פנים לקראת נובמבר

12.9.2022 / 11:10

מאמן הנבחרת שחתום עד סוף מוקדמות המונדובאסקט ישוחח עם יו"ר הוועדה המקצועית, עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לעתידו. המשחק נגד סלובניה יתנגש עם מכבי תל אביב - ברצלונה, שחקנים חדשים יזומנו לסגל

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

שחקני נבחרת ישראל החלו בימים האחרונים להתאמן עם הקבוצות שלהם אחרי האכזבה באליפות אירופה, שהסתיימה בהדחה בתום שלב הבתים. בעוד השחקנים מתפנים לקבוצות שלהם, באיגוד הכדורסל יעסקו בתקופה הקרובה במספר שאלות חשובות בנוגע לנבחרת ישראל, בין היתר שאלת זהותו של המאמן.

בתקופה הקרובה צפוי המאמן גיא גודס להיפגש עם יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל עמוס פרישמן לשיחה על האליפות. לא מדובר בפגישה לצורך הגשת הדוח הרשמי של הצוות המקצועי, אלא לשיחה פחות פורמלית שעשויה להוליד התפתחויות בנוגע להמשך דרכו של גודס. לא מן הנמנע שהשיחה הזאת תוביל בסופו של דבר לסיום דרכו, אך באיגוד הכדורסל סיפרו כי ההחלטה הזו לא התקבלה בשום פורום, וכי לגודס יש חוזה עד לתום מוקדמות מונדובאסקט 2023.

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. רויטרס
על הכוונת? גודס/רויטרס

מי שיעמוד בראש הנבחרת יצטרך להתמודד עם חלון נובמבר בעייתי מאוד מבחינת סגל שחקנים. שמונה שחקנים מהסגל ליורובאסקט לא אמורים לעמוד לרשות הנבחרת, לפחות במשחק הראשון נגד סלובניה כשרק נמרוד לוי, תומר גינת, גל מקל ועידן זלמנסון לא משחקים ביורוליג או ב-NBA. בנוסף, המשחק נגד סלובניה נקבע ל-10 בנובמבר, יום חמישי, שלושה ימים לפני משחק הנבחרת נגד שבדיה. ב-10 בנובמבר תשחק גם מכבי תל אביב נגד ברצלונה ביד אליהו, כך שמלבד הבעייתיות בסגל, תיווצר התנגשות ראשונה בישראל בין משחק נבחרת למשחק של הצהובים ביורוליג.

אם לא יהיה שינוי בתאריכים ולסגל לא יגיעו שחקני יורוליג, בנבחרת יצטרכו לאתר כעשרה שחקנים לסגל הרחב. בין השחקנים שאמורים להרכיב את הנבחרת בחלון הזה יהיו נועם דוברת וגבי צ'אצ'אשווילי שנופו מהסגל ליורובאסקט, בר טימור ועוז בלייזר היותר וותיקים, לצד שמות שלא קיבלו עד היום הזדמנות ממשית בנבחרת מלבד זימון לסגל הרחב כמו רועי הובר ומייקל בריסקר. שחקנים נוספים שיפתחו את העונה בכושר טוב עשויים לבוא בחשבון גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully