וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובאנוביץ' וגלוך יחזרו להרכב מכבי תל אביב. המתנה להחלטת פיזה

החלוץ שהורחק מהמשחק נגד אשדוד והקשר שסופסל אמורים לקבל קרדיט מחודש מאיביץ' במשחק מול בית"ר בשבת. מכבי תל אביב ופיזה עדיין מתבצרות בדרישותיהן על שחקן הכנף, ובינתיים הצהובים מחפשים חלוץ נוסף שיוכל לשחק גם בכנף. בשלב זה: דן ביטון יישאר בקבוצה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

ג'ורג'ה יובאנוביץ' ואוסקר גלוך צפויים לשוב להרכב מכבי תל אביב בשבת מול בית"ר ירושלים. החלוץ הסרבי נעדר שלשום מהמשחק מול מ.ס. אשדוד בגלל שהורחק משחק קודם מול עירוני קרית שמונה. גלוך לא פתח בגלל החלטה מקצועית של המאמן ולאדן איביץ'. השניים צפויים לחזור להרכב מול הירושלמים, במשחק שאמור להיות דומה למה שעברה מכבי תל אביב בשבת באשדוד, בטח בכל מה שקשור לקו ההגנה שיציב יוסי אבוקסיס במטרה לחלץ נקודה בבלומפילד.

החשיבות של יובאנוביץ' רק התחדדה אחרי המשחק באשדוד. מכבי תל אביב הגיעה למשחק עם חלוץ בודד בסגל, ערן זהבי ובשלב הזה כשאיביץ' בונה על מערך של 2:3:5, הוא זקוק ליובאנוביץ' לצד זהבי בהתקפה.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
בדרך חזרה ל-11? גלוך/אריאל שלום

במכבי תל אביב עדיין ממתינים לסיום המשא ומתן מול פיזה שמתנהל בעיקר בין קנדה לבין איטליה. מצד אחד אין כמעט פער בין המועדונים על יונתן כהן. מצד שני, האיטלקים מתעקשים לקבל סכום הקרוב למה ששילמו עבור כהן, 1.1 מיליון יורו, ומכבי תל אביב עדיין מתעקשת מהצד שלה. כזכור וכמו שכבר פורסם כאן, התשלום השני בסך של 1.1 מיליון יורו מעולם לא עבר מפיזה למכבי תל אביב, כך שהאיטלקים שילמו עבור כהן רק 1.1 מיליון יורו. ברגע שהסכום ייסגר בין המועדונים, כהן יישב לסגור את תנאיו, אבל הבסיס כבר ידוע בשיחות מול סוכנו רונן קצב, כך שלא צריכה להיות בעיה מול השחקן ברגע שפיזה יאשרו את הסכום.

בכל הקשור לחלוץ זר שמכבי תל אביב עדיין מנסה לסגור, המטרה היא לאתר מישהו שיכול לשחק גם בכנף. שחקן שיהיה בעל מהירות גבוהה, מצרך שהוא מאוד בעייתי כרגע בקבוצה. למעט מתן חוזז אין למכבי תל אביב שחקנים קדמיים שניחנים במהירות יוצאת דופן ומכאן שהחיפושים שמתנהלים הם לאיתור שחקן שאחת התכונות המרכזיות שלו היא מהירות. שחקנים שמכבי תל אביב ניסתה להביא ביניהם אלדו קאלולו, לא הסכימו בסופו של דבר להגיע וכך נשארה בשלב הזה מכבי תל אביב ללא זר שישי בהתקפה ועדיין ללא יונתן כהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
ההמתנה נמשכת. יונתן כהן/רויטרס

בכל הקשור לדן ביטון, למרות כל השמועות שהיו אתמול ברשתות החברתיות, אין שום משא ומתן בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע על טרייד בין דן ביטון לחאתם עבד אלחמיד. ביטון, בשלב הזה, נשאר במכבי תל אביב ללא קשר לאלחמיד ששמו נקשר למכבי תל אביב לא פעם בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully