וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל הילאל הסעודית הציעה 242 מיליון יורו לשנתיים, רונאלדו סירב"

לפי הדיווח ב-CNN פורטוגל, כוכב מנצ'סטר יונייטד אמור היה להרוויח מעל שני מיליון יורו בשבוע. נשיא ההתאחדות הסעודית: "הלוואי שיגיע, זה יהיה ענק"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ריאל סוסיאדד 1:0/ספורט1

חלון ההעברות באירופה נסגר, וכריסטיאנו רונאלדו נותר במנצ'סטר יונייטד. חרף אינספור דיווחים ושמועות על עזיבה, השדים האדומים בחרו בסופו של דבר להשאיר את CR7 במועדון - בין אם מתוך רצון של אריק טן האח, או משום שלא מצאו הצעה שמספקת את שני הצדדים.

כך או כך, רונאלדו נשאר ובינתיים מתקשה לספק את הסחורה על כר הדשא. הכוכב הפורטוגלי שותף בינתיים ל-297 דקות בכל המסגרות, ובמאזנו 0 שערים ו-0 בישולים. לפי התקשורת הבריטית, הישארותו היא עניין זמני בלבד - בחלון ההעברות של ינואר, ינסה שוב לעזוב. "שחקני יונייטד עדיין מאמינים שהוא רוצה למצוא קבוצה אחרת", נכתב בממלכה. "הוא מתקשה להתאקלם בשיטה של טן האח".

"כל השחקנים שמחו כשרונאלדו חזר למועדון בעונה שעברה, אבל היו מתוסכלים כשהחמיץ את טרום העונה", אמר ל"סאן" מקור המקורב למועדון. "רונאלדו לא בקצב של האחרים והוא סומך על האינסטינקטים שלו כשהוא משחק. זה לא מתאים לשיטה של טן האח. הרבה פעמים הוא דורש את הכדור מוקדם מדי בהתקפה ואז חוזר הרבה אחורה, ולכן אין אף אחד למסור לו באמצע".

אותו מקור הוסיף ואמר: "טן האח והשחקנים מאוד מעריכים אותו, אבל זה ברור שההצלחה שהיתה העונה היא בזכות הוראות טקטיות, ולא בזכות יכולת אישית גבוהה שהוצגה בעונה שעברה. רונאלדו ככל הנראה ימצא את עצמו על הספסל בעתיד הקרוב, הוא הולך להבקיע הרבה פחות שערים ממה שהוא רגיל. הוא צריך להבין שזה יעבוד רק אם יתאקלם לשיטה של טן האח".

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. Michael Regan, GettyImages
מה יהיה? רונאלדו/GettyImages, Michael Regan

לפי דיווחים בבריטניה, ההצעה הרצינית היחידה שהונחה על השולחן של יונייטד הגיעה מערב הסעודית - אל-הילאל ואל-נאסר ניסו לצרף את CR7, וככל הנראה ינסו שוב. בדיווח נוסף של CNN פורטוגל, נטען כי רונאלדו דחה הצעה בסך 242 מיליון יורו לשתי עונות שהגישה אל הילאל. לפי ההצעה הזו, רונאלדו אמור היה להרוויח יותר משני מיליון יורו לשבוע.

"הלוואי שרונאלדו ישחק בערב הסעודית", אמר נשיא ההתאחדות יאסר אל-מישהאל. "זה יהיה דבר ענק עבור כולם, הוא מודל לחיקוי. למה לא? ברור שזו תהיה עסקה יקרה, אבל אני חושב שהקבוצות שלנו הולכות להכניס הרבה כסף בשנים הקרובות. ראינו כבר כמה שמות גדולים מגיעים לכאן מאנגליה. זו לא תהיה עסקה קלה, אבל אני אשמח מאוד אם הוא יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully