וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי מבהיר: "לא בגדתי ראשון. נכנסתי לדיכאון אחרי הפרידה"

באיטליה טוענים כי גרושתו של כוכב העבר אילראי בלאסי בגדה בו עם מאמנו האישי: "מצאתי הודעות בטלפון שלה. לא סיפרתי לאף אחד, כדי לא לפגוע בילדים, אבל לא יכולתי לישון. הפכתי לאדם אחר"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

חודשיים חלפו מאז שפרנצ'סקו טוטי וזוגתו אילארי בלאסי הודיעו על פרידה, וכעת עוד ועוד פרטים מתפרסמים על התפרקות היחסים. לפי "קוריירה דלה סרה", הדוגמנית והשחקנית פצחה לפני כשנה וחצי ברומן עם מאמנו האישי של טוטי, כריסטיאנו לובינו. כוכב העבר גילה על כך כשמצא הודעות של לובינו בטלפון של זוגתו.

פרננצ'סקו טוטי עם אילארי בלאסי בחתונה שלהם ב-2005. ANDREAS SOLARO/AFP, GettyImages
טוטי ובאלסי בחתונה שלהם, ב-2005/GettyImages, ANDREAS SOLARO/AFP

"בספטמבר של השנה שעברה השמועות החלו להגיע אלי", אמר. "'תראה, לאילארי יש גבר אחר, אפילו יותר מאחד'. ב-20 שנה, לא הסתכלתי לה בטלפון, וגם היא לא הסתכלה בשלי. אבל כשאנשים שונים עליהם אני סומך הזהירו אותי, התחלתי לחשוד. הצצתי לה בטלפון וראיתי הודעה מגורם שלישי, מתווך בינה ובין גבר אחר, שכתב משהו כמו, 'נתראה במלון'. שמרתי את זה לעצמי, כדי להגן על הילדים שלי, אבל סבלתי מבפנים, סבלתי כמו כלב. אילראי אמרה לי שהיא צריכה לבלות קצת יותר זמן במילאנו, קצת פחות ברומא, ורציתי להאמין לה. קיוויתי שזה לא נכון".

לפי בלאסי, כוכב העבר של רומא הוא זה שבגד ראשון. "זה לא נכון", התעקש טוטי. "בכלל לא רציתי לדבר על זה, אבל קראתי יותר מדי שקרים לאחרונה, חלקם גרמו לילדים שלי לסבול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרננצ'סקו טוטי עם אילארי בלאסי. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
טוטי ובלאסי ברגעים מאושרים יותר/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

גם הוא עצמו סבל. לטענתו, לאחר הגירושים שקע בדיכאון. הקשר החדש שלו, עם נומי בוצ'י בת ה-34, סייע. "היו שמועות עלינו בעבר, אבל הם היו רק שמועות", סיפר. "נכנסתי לדיכאון. לא יכולתי לישון יותר, אבל העמדתי פנים כאילו לא קרה כלום. כבר לא הייתי אני, הייתי מישהו אחר, ויצאתי מזה תודות לנומי. בילינו הרבה כידידים, ואז, אחרי השנה החדשה, זה התחיל להיות סיפור. אבל אילארי יצאה עם גברים אחרים לפני הסיפור שלי עם נומי".

"המשבר האמיתי", הוסיף טוטי, "היה סביב מרץ-אפריל בשנה שעברה, אבל כבר סבלתי זמן רב. זו היתה תקופה קשה, תחילה כי הפסקתי לשחק, הכל התחיל ב-2016, פרישה היא קצת כמו מוות. לאחר מכן אבי מת, ואז התחילה והקורונה. חליתי בעצמי בקורונה ל-15 יום. כשהייתי זקוק לה יותר מכל, אשתי לא היתה שם. בסופו של דבר האשמה היא 50:50, גם אני הייתי צריך להיות לצידה יותר, לתת לה יותר תשומת לב".

פרננצ'סקו טוטי עם אילארי בלאסי. Paolo Bruno, GettyImages
"הייתי צריך להיות לצידה יותר"/GettyImages, Paolo Bruno

"אחרי 20 שנה, מערכת היחסים שלי עם אילראי לצערי הסתיימה", אמר טוטי ביולי האחרון. "כל מה שעשיתי בחודשים האחרונים היה כדי להגן על הילדים שלנו. ניסיתי להתגבר על משבר בנישואים שלנו, אבל לא היתה ברירה אלא להיפרד. נמשיך להיות מאוחדים בגידול שלושת הילדים הנהדרים שלנו, ותמיד אכבד את אשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully