וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "רציתי לשחק שוב עם דוראנט, לא מבינים אותו כראוי"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 8:17

כוכב גולדן סטייט חשף בפני "רולינג סטון" שאפשרות הקאמבק היתה על הפרק: "היתה שיחה פנימית בנושא, ולא היססתי לרגע. אני מת עליו"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

אין ספק שהסיפור הגדול ביותר בפגרת ה-NBA היה דרישתו של קווין דוראנט לעזוב את ברוקלין - דרישה שלבסוף לא יצאה לפועל. בחודשים שקדמו להישארותו של KD בנטס הוזכרו שלל קבוצות כמועמדות לקלוט אותו, וביניהן גם האקסית, גולדן סטייט.

בריאיון שהעניק למגזין "רולינג סטון", נשאל סטפן קרי האם האופציה אכן היתה ריאלית. "כמובן!", אמר. "היתה שיחה פנימית - אם הוא יהיה על השולחן, איך נגיב? אני לרגע לא היססתי. הרעיון של לשחק עם KD, ובהכירי את האיש, אני חושב שהוא בחור טוב מאוד. לא מבינים אותו כראוי. קרו לו דברים בחיים שמקשים עליו לסמוך על האנשים סביבו, ואולי להרגיש בטוח. אבל אני מת עליו".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט. GettyImages
הרבה הערכה הדדית. קרי ודוראנט/GettyImages

השניים שיחקו יחד שלוש שנים וזכו בשתי אליפויות, אך בקיץ 2019 שוב בחר דוראנט להחליף קבוצות, והפעם העדיף את הפרויקט של הנטס. "כל כך נהניתי לשחק איתו בשנים הללו", אמר סטף. "אם מישהו היה אומר שהוא בכלל לא מוכן לחשוב על אפשרות כזאת, ואני לא רוצה להעליב אף אחד בקבוצה שלנו, אז הוא לא באמת יודע איך דברים עובדים. עם זאת, יש לי ביטחון מלא בקבוצה שלנו, אנחנו יכולים לזכות בעוד אליפות עם הבנייה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully