וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע עוקבת: ויטור וחמד בספק לויאריאל, אור בלוריאן מועמד

12.9.2022 / 6:50

צרות בהפועל באר שבע לפני האתגר הספרדי: הבלם סובל מכאבים בשרירי המפשעה ומצטרף לחמד שפצוע בירך האחורי, גם כשירותו של לופס לא ברורה, אלחמיד ימשיך להיעדר. ברדה מעדיף רכש להתקפה, אבל בלם מכבי פתח תקוה עשוי להגיע כהשקעה לטווח ארוך

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל באר שבע כבר עם הפנים לויאריאל ביום חמישי ובמועדון משוכנעים שהניצחון 2:3 אמש (ראשון) על הפועל תל אביב, ישרת אותם וירים את כל הקבוצה לקראת המחזור השני במסגרת הקונפרנס ליג. בקבוצה מקווים לאצטדיון טרנר מלא מול הקבוצה החזקה מספרד. מי שנמצא בספק גדול להתמודדות הוא מיגל ויטור שביקש לצאת בהפסקת המשחק אמש בטענה שהוא שוב חש את שרירי המפשעה מתוחים.

ויטור הצטרף אל תומר חמד שלא התלבש אתמול למשחק בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי. מי שעוד נמצא בספק לחמישי הוא המגן השמאלי הלדר לופס שנפגע בראשו במחצית הראשונה והוחלף אחרי שסימן כי הוא חש בסחרחורות. לופס היה אמור לנסוע מיד אחרי המשחק לבדיקות וצילומי הדמייה של הגולגולת.

הישאם לאיוס שחקן הפועל תל אביב לפני מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
צרות חדשות. ויטור אתמול/קובי אליהו

האזינו: יניב טוכמן על הניצחון של הפועל באר שבע

גם אמש לא נכלל חאתם עבד אלחמיד בסגל למשחק והוא לא ישחק גם מול ויאריאל בשל אותם עניינים אישיים בריאותיים הקשורים למשפחתו. אליניב ברדה הבהיר אמש כי המועדון ייתן לאלחמיד את כל הזמן לו הוא זקוק כדי להתאושש פיזית ונפשית, כדי שיוכל לשוב לאימונים ולחזור לפעילות כשחקן מן המניין.

בכל הקשור לרכש, שמו של הבלם אור בלוריאן עלה כאופציה. ברדה מעדיף כרגע רכש התקפי ופחות שחקנים הגנתיים, אבל בלוריאן הוא השקעה לטווח הארוך בגלל גילו הצעיר ולכן יכולה להיות עסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully