וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני הרצליה ניצחה בנס ציונה, קרית אתא בגן נר

משחקי ההכנה לעונת 2022/23 ממשיכים: מחזיקת הגביע קיבלה 20 נקודות מסנדי כהן בדרך לניצחון חוץ 88:98 אצל הכתומים. העולה החדשה רשמה ניצחון ראשון בהכנה, 71:73 על גלבוע/גליל, 21 ליותם חנוכי

קליפ סיכום היום בספורט, 11.9/ספורט1

נבחרת ישראל סיימה את הופעותיה ביורובאסקט רק לפני כמה ימים, וקבוצות ליגת העל כבר עמוק במשחקי ההכנה לקראת פתיחת העונה שבפתח. הערב (ראשון) נערכו שני משחקים כשבנס ציונה הפסידה הקבוצה המקומית 98:88 לבני הרצליה, ובגן נר ניצחה עירוני קרית אתא את גלבוע/גליל 71:73.

בלב המושבה הובילו הכתומים ביתרון דו ספרתי בפתיחה על בני הרצליה, מחזיקת הגביע, אלא שסנדי כהן ואנדי ואן וליט הובילו קאמבק של הרצליה שנשארת מושלמת במשחקי ההכנה שלה. כהן קלע 20 נקודות, ואן וליט הוסיף 18 ורובאט קרטר, המחליף של צ'ינאנו אונואקו תרם 17 משלו. בנס ציונה משחק טוב של סאדיק ביי עם 18 נקודות, ודי ג'יי קופר, אקס הרצליה מהעונה שעברה עם 15 ו-7 אסיסטים.

מאמן עירוני קרית אתא, שרון אברהמי. לירון מולדובן
ניצחון ראשון בהכנה לקריית אתא. שרון אברהמי/לירון מולדובן

בגן נר ניצחון ראשון לקרית אתא והפסד ראשון לגלבוע/גליל. הקבוצה של שרון אברהמי חסרה את אמין סטיבנס, בעוד גלבוע שיחקה ללא עמית זיס ולונדון פארנטס המחלים. קרית אתא שלטה במשחק במחצית הראשונה, גלבוע חזרה וכפתה משחק צמוד בשנייה, אלא שאתא יצאה עם הניצחון 71:73. יותם חנוכי, נגד האקסית, בלט עם 21 נקודות, ג'ובונטה רדיק הוסיף 20 למנצחת. בגלבוע 23 נקודות לג'סטין גורהאם לא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully