וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "המשחק היה בידיים שלנו". ברדה: "שחקנים סחטו את עצמם"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה--3:2 הדרמטי להפועל באר שבע: "האיכות ניצחה, יוג'ין הלך לבד ובעט לחיבורים". המאמן המנצח החמיא לקשר שעלה מהספסל והוחלף: "לקלטינס מגיעה מילה טובה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב הייתה קרובה מאוד לניצחון השני שלה העונה בליגת העל, אבל בסיומו של משחק משוגע באצטדיון בלומפילד היא נכנעה 3:2 להפועל באר שבע.

קייס גאנם כבש ראשון ולא חגג מול האקסית ואל עם קנצפולסקי השיב אתה אדומים ליתרון עם שערו הראשון בבוגרים, אבל בין לבין אסטריט סלמאני איזן, סוליימאנוב קבע 2:2 ויוג'ין אנסה ירה כדור עוצמתי לחיבורים והעניק למחזיקת הגביע 2:3 באחד המשחקים היותר טובים שראינו ושנראה העונה בליגת העל.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב עם עומר סניור. קובי אליהו
"המשחק היה בידיים שלנו". רפואה/קובי אליהו

בסיום אמר קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב: "הובלנו 0:1 והם השוו, עשינו 1:2 אחרי דקה או שתיים ועשינו טעות בהגנה שעלתה לנו ב-2:2 - וגם אז במקום לתת שער נוסף קיבלנו את ה-3:2 מהצד השני. אנחנו יוצאים מאוכזבים, אבל האיכות ניצחה היום".

מה חסר להפועל תל אביב: "יצאנו להתקפת מעבר של גול מאה אחוז ויוג'ין הלך לבד חצי מגרש ובעט לחיבורים. יש לנו הרבה עליות וירידות ונצטרך לדעת לעצור את זה. היינו יותר מדי רכים באמצע ולקבל גולים כאלה זה לוקסוס גדול מדי ליריבות. זה הפסד שמאכזב את כולם כי זה משחק שהיה בידיים שלנו ושמטנו אותו, אבל נצטרך לדעת להרים את כולם ולהתכונן לשבת".

אם יהיו שינויים אפשריים בסגל: "כרגע זה מה שיש שלנו".

הקשר אל ים קנצפולסקי שהבקיע לראשונה בבוגרים הוסיף: "זה חלום שמתגשם לכבוש עבור המועדון הזה. אנחנו מאוד מבואסים מההפסד הזה. אני חושב שהיינו ראויים לשלוש נקודות. אבל לא תמיד מה שמגיע מקבלים. עם קצת מזל היינו יכולים להוביל אנחנו, אבל זה לא קרה. זה מבאס, אבל היו הרבה דקות טובות. יש עוד עונה ארוכה, זה לא אומר כלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עוד סיום דרמטי, הפעם לזכות הפועל באר שבע. ברדה/קובי אליהו

מן העבר השני, המאמן המנצח אליניב ברדה אמר: "זה משחק שישי שלנו בשבועיים. זה לא פשוט. אני חייב להגיד מילה טובה לקלטינס שנכנס בלי חימום. זה לא פשוט. באנו אחרי שתי תוצאות לא טובות. לבוא ולפה ולהתחיל את המשחק בפיגור, להשוות ואז מיד לקבל עוד שער ועדיין הקבוצה הזו עיקשת. יש פה שחקנים שסחטו את עצמם ומגיעה להם מילה טובה".

על המשחק מול ויאריאל: "לטרנר יש את הקסם שלו ואנחנו לא מוותרים על אף משחק בבית".

דור מיכה הוסיף לדברי מאמנו: "אחרי שני הפסדים לא פשוטים, בבלומפילד נגד הפועל תל אביב ואחרי שנקלענו לפיגור, זה מאוד מעודד שהראינו אופי, שיחקנו טוב וניצחנו. אני מרגיש טוב מאוד וכשחקן שהתבסס כל הקריירה על בישולים וחי מזה, לפעמים הגבול הוא מאוד דק ולשמחתי אני נותן כדורים טובים שהופכים לשערים".

על כך שהוא מתופקד כמגן שמאלי לאחרונה: "הייתה לי תקופה במכבי ששיחקתי בתפקיד הזה, כך שזה לא חדש לי לגמרי, אבל גם בתפקיד הזה אני מקבל חופש מאליניב וממאור וזה בסדר".

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע לפני דור אלו שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"גם בתפקיד הזה אני מקבל חופש מאליניב וממאור". מיכה/קובי אליהו

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully