וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "מאוד מתוסכלים". שרון מימר: "זו נקודה מעולה"

מאמן עירוני קרית שמונה היה מאוכזב לאחר ה-1:1: "החזרנו אותם עם טעויות שלנו". מאמן בני ריינה בטוח: "עם חיזוק אחד או שניים, נעמוד במטרה". שבירו על הרצף: "המזל לא היה לטובתי הפעם"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט1

שניים מהרצפים המרשימים בליגת העל הגיעו הערב (ראשון) לסיומן בעקבות ה-1:1 של עירוני קרית שמונה מול מכבי בני ריינה. חלוץ המארחת איתמר שבירו נעצר אחרי 10 משחקי ליגה רצופים בהם מצא את הרשת, ומנגד המאמן שרון מימר לא הצליח לנצח בבכורה שלו כמאמן ריינה, אחרי שעשה את זה בכל אחת משש קבוצותיו הקודמות בליגת העל. לעולה יש כעת שתי נקודות בזכות השוויון של שלומי אזולאי (31) שהגיב לשער המהיר של מוחמד שכר (4).

שבירו התייחס לסיום הרצף ואמר: "הגעתי לשני מצבים טובים והמזל לא היה לטובתי היום, וחבל כי זה היה עוזר לקבוצה. בשבועיים האחרונים קורה לנו שאנחנו פותחים מצוין והולכים טיפה לאיבוד, אבל אני בטוח שנעבוד על זה ושבמשחק הבא זה ייראה אחרת. מתי אחדש את הרצף? מקווה שכבר במשחק הבא".

סעיד בסול, בעלי מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
יביא לשרון מימר עוד חיזוק? סעיד בסול/מאור אלקסלסי

מאמנו מנחם קורצקי אמר: "אנחנו מאוד מתוסכלים. פתחנו חזק והגענו לארבעה מצבים, גם הצלחנו להבקיע שער ועם המון טעויות החזרנו אותם למשחק והם הבקיעו. בחצי השני חזרנו לעצמנו ולצערי הכדור לא נכנס. הייתה לנו רבע שעה לא טובה שבה נתנו לריינה ביטחון, והם עם כדורים ארוכים הצליחו לנצח אותנו במאבקים ולייצר מצבים. בחצי השני הסתדרנו עם זה וגם הכנסנו שחקנים התקפיים, אבל לצערי הכדור לא נכנס. מבחינת תוצאה אני מאוכזב, אבל בכל הנוגע ליצירת מצבים אני מרוצה".

על שביעות הרצון ממספר יפה של צופים (כ-1,700) שהגיע למגרש: "אנחנו רוצים לנצח עבורם ועבור עצמנו. בנינו קבוצה טובה וחזקה, שרוצה להתקדם מהעונה שעברה גם אם לצערי זה לא בא לידי ביטוי בתוצאות כרגע. הרצף של שבירו? לא צריך להתעסק בזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה עם מנחם קורצקי מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
נפרדו כידידים. שרון מימר עם מנחם קורצקי/מאור אלקסלסי

שרון מימר סיכם את הבכורה שלו כמאמן בני ריינה: "יש הרבה דברים טובים לקחת. הגענו לאחד המגרשים הקשים בליגה מול קבוצה שרצה הרבה זמן ביחד ומשיגה תוצאות טובות, ואני חושב שהיינו שווים להם ושזו נקודה מעולה. זה גם יכול היה להסתיים בניצחון של כל אחד מהצדדים. חבל שבמומנטום שלנו לא עלינו ליתרון, כי אני חושב שאז גם היינו מנצחים. היו כאן שתי קבוצות ששיחקו כדורגל טוב, וזה מצוין".

על קבוצתו החדשה: "ידעתי לאן אני מגיע, ראיתי את הסגל שנמצא פה ואני חושב שהייתה כאן בניית קבוצה טובה. יש פה חבר'ה טובים, גם שחקנים טובים וגם אנשים טובים, אני אוהב לעבוד עם אנשים כאלה ואני בטוח שעם חיזוק של שחקן או שניים אז תהיה כאן קבוצה טובה וריינה תעמוד במטרה שלה. כשאתה מגיע לליגת העל אתה לומד שהחיים לא קלים, במיוחד עבור קבוצה קטנה. מבחינת תנאים ורצון ריינה נמצאת במקום טוב בשביל מועדון שבפעם הראשונה בליגת העל. קשה כל הזמן לחוות הצלחות, אבל נדע לעבור את הקשיים נדע לעבור".

על מצבו של אחמד עאבד: "אלוהים יודע. הוא ייבדק מחר ונקווה לטוב".

שלומי אזולאי, שכבש את השוויון: "אני מאוד מקווה שזו יציאה לדרך חדשה. היה משחק טוב שיכול היה להסתיים בניצחון של שני הצדדים, אבל אם הייתי יותר מרוכז היינו יכולים לקחת שלוש נקודות. היה משחק טוב ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מרגיש שאנחנו במגמת שיפור בכל יום, לא רק במשחקים. יש כאן שחקנים מנוסים ואתם תראו קבוצה טובה. אנחנו מתחילים להתחבר והתוצאות יגיעו. זה ידוע שקשה לנצח בפעם הראשונה, אבל גם זה יגיע. יש המון נקודות אור היום ואנחנו באים רעבים למשחק הבא".

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully