וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ורשטאפן ניצח גם בגרנד פרי האיטלקי ומתקרב לעוד תואר

אלוף העולם חגג גם בבית של פרארי והגדיל את יתרונו בפסגת דירוג הנהגים בעזרת ניצחון חמישי רצוף ו-11 העונה. שארל לקלר סיים שני

קליפ סיכום היום בספורט, 11.9/ספורט1

מקס ורשטאפן המשיך היום (ראשון) את הדהירה שלו לעבר זכייה שנייה באליפות העולם בפורמולה 1, כשחגג גם בגרנד פרי האיטלקי. ההולנדי של רד בול רשם ניצחון חמישי ברציפות, 11 העונה (ב-16 מירוצים) ו-30 בקריירה, כשהפעם זה קרה במונצה, במסלול הביתי של היריבה פרארי. זה הניצחון הראשון של ורשטאפן באיטליה ורד בול לא עשתה את זה מאז 2013 עם סבסטיאן פטל, אך הסיום היה מאכזב וגרר אפילו קריאות בוז מהקהל בעקבות חמש הקפות אחרונות שנעשו מאחורי רכב הבטיחות.

שארל לקלר מפרארי אמנם זינק ראשון, אבל אסטרטגיית הצמיגים של רד בול שוב עבדה: ורשטאפן נכנס לפיט רק פעם אחת, בניגוד ליריבו ממונאקו שביצע שתי החלפות צמיגי ונאלץ להסתפק במקום השני. ג'ורג' ראסל הבריטי סיים שלישי עבור מרצדס, קרלוס סאינס מפרארי הגיע רביעי ולואיס המילטון חמישי.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול לאחר ניצחון בגרנד פרי האיטלקי, פורמולה 1. רויטרס
הפער ממשיך לגדול. מקס ורשטאפן בראש הפודיום/רויטרס

רכבו של סרחיו פרס העלה עשן בהקפה השמינית, הוא נכנס לטיפול, חזר במקום ה-20 ובהדרגה התקדם בצורה מרשימה עד למקום השישי שהניב עוד תשע נקודות לרד בול (כולל נקודה על ההקפה המהירה ביותר). ניק דה פרייס ההולנדי החליף את אלכסנדר אלבון והעניק שתי נקודות לוויליאמס כשסיים תשיעי בהופעת הבכורה שלו.

סבסטיאן פטל, שיפרוש מפעילות בתום העונה, נאלץ לסיים את חלקו כבר בהקפה ה-12 של המירוץ האחרון שלו במונצה, לאחר שרכבו החל להעלות עשן. פרננדו אלונסו הוותיק נקרא לתחנת הטיפולים בהקפה ה-33 וגם הוא לא זכה לסיים את המירוץ, שהיה ה-349 בקריירה שלו בסבב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דירוג הנהגים (אחרי 16 מירוצים)

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 335 נקודות
2. שארל לקלר (מונאקו, פרארי) 219
3. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 210
4. ג'ורג' ראסל (בריטניה, מרצדס) 203
5. קרלוס סאינס (ספרד, פרארי) 187

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully