וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב בישל בהפסד אנדרלכט: "צריכים להילחם אחד עבור השני"

הקשר עלה מהספסל ומיד רשם בישול שלישי העונה, אך זה לא הספיק ב-2:1 לווסטרלו: "אנחנו לא יכולים רק לשחק יפה". בוריס קליימן הצטיין מול אולימפיאקוס, תיקו לדיא סבע

תקציר: ווסטרלו - אנדרלכט 1:2/ספורט1

לא מעט ליגיונרים ישחקו במהלך היום (ראשון) ברחבי אירופה, כשבמוקד ליאור רפאלוב בישל בהפסד אנדרלכט לווסטרלו בליגה הבלגית ואילו ב"דרבי הישראלי" באוסטריה בין הארטברג של אילון אלמוג לראפיד וינה של מתן בלטקסה הייתה זו האורחת שניצחה 0:3, ללא הבלם הפצוע.

* ליאור רפאלוב לא פתח בהרכב אנדרלכט במשחק החוץ נגד ווסטרלו ורק עלה מהספסל בדקה ה-67, אבל כעבור שלוש דקות נרשם לזכותו בישול, בנגיעה השנייה שלו בכדור. רפאלוב הקפיץ כדור לעבר סבסטיאנו אספוסיטו, שהסתובב על השומר, בעט לפינה הרחוקה והאורחת חזרה ל-1:1. עם זאת, ווסטרלו שבה ליתרון בדקה ה-83 וניצחה 1:2, הנחילה לאנדרלכט את הפסדה הרביעי העונה בשמונה מחזורים. היה זה הבישול השלישי של רפאלוב בהופעתו השמינית בליגה הבלגית העונה, לזכותו גם שער אחד.

בסיום המשחק אמר רפאלוב: "הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח את המשחק ורצינו לשחק בצורה ישירה עם שני חלוצים ברחבה כמו סבסטיאנו (אספוסיטו) ופאביו (סילבה), אבל זה לא קשור לטקטיקה או להכנה למשחק, כי כל מה שאנחנו עושים באימונים ברור לכולם. אנחנו לא יכולים רק לשחק יפה, אנחנו צריכים לעבוד קשה, להילחם אחד עבור השני וזה מה שחסר לנו כרגע. באימונים אנחנו ללא ספק מציגים רמה גבוהה יותר".

ליאור רפאלוב, קשר אנדרלכט. Joris Verwijst/Orange Pictures, GettyImages
נכנס ובישל, אנדרלכט שוב הפסידה. רפאלוב/GettyImages, Joris Verwijst/Orange Pictures

* בוריס קליימן הצטיין בשערה של וולוס, שחילצה 1:1 בחוץ מול האלופה אולימפיאקוס. יוסף אל עראבי אמנם השווה בדקה ה-76, אבל לאחר מכן הוסיף קליימן עוד שתי הצלות ומנע מהמארחת לשוב לפסגה היוונית. וולוס עם חמש נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

* דיא סבע השלים 90 דקות בסיבאספור, שבביתה לא הצליחה לנצח את איסטנבולספור ונפרדה ממנה ב-1:1 מאכזב מאוד שמותיר את שתי הקבוצות עם ארבע נקודות כל אחת - אך לסיבאספור משחק עודף והיא עדיין ללא ניצחון בתום שישה מחזורים בטורקיה (ולמעשה ללא אף ניצחון העונה בכל המסגרות). האורחת מאיסטנבול כבר הוליכה, אך לא השכילה לשמור על היתרון.

* אילון אלמוג פתח בהרכב הארטברג, אבל הוחלף במחצית בהפסד הביתי 3:0 לאוסטריה וינה, יריבת הפועל באר שבע בקונפרנס ליג וקבוצתו של הבלם מתן בלטקסה שפצוע ועדיין לא זכה להיכלל בסגל.

* ואם כבר אוסטריה וינה, יריבה נוספת של הפועל באר שבע בקונפרנס ליג היא לך פוזנן הפולנית, שספגה מפנדל בדקה ה-98 וסיימה ב-2:2 בחוץ נגד פוגון שצ'צ'ין מהצמרת הגבוהה. מיקאל אישק ומיכאל סקוראש השלימו המהפך אחרי שהמקומיים עלו ליתרון בדקה השמינית, אבל בארי דגלאס הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-97 וגרם לפנדל שקמיל דריגאס ניצל כדי לקבוע חלוקת נקודות.

* בליגת המשנה באוסטריה, איתמר נוי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-60 בניצחון של פירסט וינה 0:2 על מוליכת הטבחה אמדטטן. פירסט וינה מדורגת שביעית, אבל בזכות הניצחון צימקה את הפער מהפסגה לכדי ארבע נקודות.

* עידו שחר פתח ורשם 58 דקות בניצחונה של אפולון לימסול 1:2 על אומוניה ניקוסיה. הקשר הישראלי הוחלף כאשר קבוצתו פיגרה 1:0, אך היא שמרה על מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים בליגה הקפריסאית.

* עומרי אלטמן שיחק 24 דקות כמחליף ב-0:1 של א.א.ק לרנקה על נאה סלאמיס, כשקבוצתו חגגה ניצחון ראשון בליגה הקפריסאית אחרי שצברה נקודה בשני המחזורים הקודמים.

* צליל נחמיה שיחק 73 דקות ב-0:0 של הגלמן מול ריטריאי בליגה הליטאית. קבוצתו עדיין במקום השני ובמרחק שבע נקודות מז'לגיריס, לה לא פחות מחמישה משחקים חסרים.

* ביברס נאתכו קיבל מנוחה ונותר על הספסל ב-0:6 הקליל של פרטיזן בלגרד על מלדוסט. הפער מהכוכב האדום, שניצבת בפסגת הליגה הסרבית, צומק בחזרה לחמש נקודות, אך פרטיזן רק במקום השישי כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully