וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מרים המשקולות סטניסלב מזניצין קיבל תעודת תושב ארעי

מזניצין, בעלה-מאמנה של מרימת המשקולות ניקול רובנוביץ' (מכבי תל אביב), חברת הסגל האולימפי של ישראל, תעודת זהות ישראלית כתושב ארעי, יוכל להשתתף באליפויות ישראל. הסתיים גביע העולם 3X3 בכדורסל חרשים בכפר המכביה

סטניסלב מזניצין. יחצ,
סטניסלב מזניצין/יחצ

אחרי תקופה ארוכה של המתנה, קיבל בסוף השבוע, מרים המשקולות סטניסלב מזניצין (26) בעלה-מאמנה של מרימת המשקולות ניקול רובנוביץ' (מכבי תל אביב), חברת הסגל האולימפי של ישראל, תעודת זהות ישראלית כתושב ארעי, והוא יוכל להשתתף באליפויות ישראל. עתה, יחלו גופי הספורט לפעול כדי שיקבל דרכון מעבר, שיאפשר לו לייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות.

מזניצין, המתחרה במשקל עד 96 ק"ג, יליד רוסיה, זכה ב-2019 במדליית ארד באליפות אירופה עד גיל 23. בדחיקה זכה במדליית כסף עם 200 ק"ג ובהנפה זכה במדליית ארד עם 163 ק"ג. את הופעת הבכורה שלו בישראל יערוך סטניסלס מזניצין (מכבי תל אביב) בחודש דצמבר בליגת הרמת המשקולות והוא מתכונן לאליפות אירופה שתהיה באפריל 2023 בארמניה ומהווה תחרות קריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו.

ניקול רובנוביץ' יצאה אתמול (שבת) למחנה אימונים של שבועיים בטנריף בו משתתפים 8 מרימי משקולות מגרמניה, 2 מרימות משקולות מפינלנד וספורטאי אחד מאסטוניה.

זוכי מדליית הזהב בתחרויות החרשים. יחצ,
נבחרות הגברים והנשים שזכו בטורניר גביע העולם לחרשים/יחצ

בטורניר גביע העולם בכדורסל 3x3 לחרשים DIBF 3x3 World Cup 2022, שהתקיים לראשונה בישראל בכפר המכביה ברמת גן בתאריכים 7 עד 10 בספטמבר, זכו במדליות זהב נבחרת הגברים של סלובניה ונבחרת הנשים של פולין. בטורניר השתתפו 14 נבחרות גברים ו-8 נבחרות נשים מכל רחבי העולם מאוקראינה, איטליה, אסטוניה, ארגנטינה, ארה"ב, טאיוואן, יוון מונגוליה, סלובניה, ספרד, פולין, שוודיה וכמובן ישראל. לטורניר הגיעו גם אוהדים רבים ואנשי צוות כ-500 איש.

נבחרת הגברים של סלובניה זכתה במדליית זהב ובמדליית כסף זכתה נבחרת הגברים של אוקראינה ובמדליית ארד זכתה נבחרת פולין. נבחרת הנשים של פולין זכתה במדליית זהב נבחרת הנשים של אוקראינה זכתה במדליית כסף נבחרת הנשים של איטליה זכתה במדליית ארד.טורניר אליפות העולם בכדורסל DIBF 3x3 World Cup 2022 אורגן ע"י ארגון הספורט של החרשים בישראל בפיקוח DIBF בשיתוף פעולה של ארגון הכדורסל בישראל.

דרור מורד מנכ"ל כפר המכביה: "כפר המכביה נבחר לארח את טורניר הכדורסל הבינלאומי לחרשים, לאור העובדה שהמתחם כולל את האפשרויות לאירוח טורניר ספורט בינלאומי מסוג זה ויש בו את כל המתקנים שמתאימים לאירוח הטורניר. בחירה במתחם כפר המכביה לקיום הטורניר נכונה לכל הצדדים, כי המתחם כולל את כל האפשרויות ההולמות. יש בו כל מתקנים מצוינים שמתאימים לאירוח, כולל מלון עם כל שירותים וצוות עובדי המלון מנוסים שיתרמו להצלחת ספורטאים וספורטאיות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully