וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא ניצחון בהכנה: מכבי תל אביב הפסידה 107:96 לפריז באסקט

הצהובים ספגו את הפסדם השני בטורניר ההכנה שבבירת צרפת עם משחק הגנתי רע. פוית'רס (16) והיליארד (15) בלטו בשורות הצהובים

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) ניסוי כלים נוסף בצרפת, כשהיא פגשה את פריז באסקט המקומית במסגרת הטורניר שנערך בעיר הבירה. עודד קטש נאלץ להסתדר ללא לורנזו בראון שנמצא עם נבחרת ספרד באליפות אירופה ובלי ארבעת שחקני נבחרת ישראל - ג'ייק כהן, רומן סורקין, רפי מנקו וגיא פניני - שטרם הצטרפו לאחר שסיימו את חלקם ביורובאסקט.

המשחק התחיל עם רבע ראשון צמוד, אבל הגנה לא טובה של חניכיו של קטש ומטווח מחוץ לקשת של הפריזאים הורידו את הקבוצות למחצית בתוצאה 46:62 לקבוצה מבירת צרפת. למרות שיפור ברבע השלישי, ממנו ירדו כשהם קולעים שתי נקודות יותר מהצרפתים, הצהובים לא הצליחו להדביק את הפער גם ברבע האחרון והפסידו 107:96.

קלעו למכבי תל אביב: אלכס פוית'רס 18, דארן היליארד 15 (50% מהשלוש), יפתח זיו 11, אוסטין הולינס וג'ון דיברתולמיאו 10 כ"א, ווייד בולדווין 9, בונזי קולסון 8 ו-5 ריבאונדים, ג'וש ניבו 7 ו-4 ריבאונדים, מרטין ג'ארל 6 ו-5 ריבאונדים, איי ג'יי רולאנד 2.

הרבו לקלוע לפריז באסקט: אמיר סימס 22 (50% מהשלוש), טיירון וואלאס ויוהאן בגרין עם 17 כ"א.

וייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלט בפתיחה ונעלם בהמשך. ווייד בולדווין/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

עודד קטש פתח עם חמישייה של אוסטין הולינס, בונזי קולסון, אלכס פוית'רס, ווייד בולדווין וג'רל מרטין. פתיחה טובה של פוית'רס העלתה את הצהובים ליתרון 5:6 לאחר 3 דקות של משחק. הפריזאים נראו טוב בצבע ועלו ליתרון ראשון במשחק, אבל סל ועבירה של בולדווין שמרו על יתרון צהוב 10:11. יוהאן בגרין של הקבוצה מבירת צרפת בלט ברבע הראשון ושמר על רבע צמוד. שלשה של דארן היליארד העלתה את מכבי ליתרון 15:17. שלשות של יפתח זיו וקייל אולמן ג'וניור מצד שני שמרו על הפרש נקודה לצהובים. נקודות של אמיר סימס מהקו סיימו את הרבע ביתרון צרפתי 23:24.

רבע 2:

הפריזאים פתחו את הרבע השני עם ריצת 0:6 לאחר שתי שלשות. מוחמד דיאוורה העלה את הצרפתים ליתרון 8 עם סל נוסף מחוץ לקשת, לפני שבולדווין צימק את ההפרש וביצע עבירת תוקף. מכבי התקשתה בהגנה ופריז עלו ליתרון 27:38 לפני פסק זמן של קטש. מטווח שלשות של הפריזאים יצרו בריחת 32:50. סל מחוץ לקשת של זיו החזיר את הצהובים, לפני שלשה נוספת של בגרין ופסק זמן נוסף של מכבי ביתרון 20 לצרפתים. מכבי הצליחו לצמצם את ההפרש לקראת סיום הרבע השני, אבל המשיכו להציג יכולת לא טובה בהגנה וירדו למחצית בפיגור 62:46.

רבע 3:

החצי השני התחיל כמו הרבע השני עם ריצת 0:5 של הפריזאים, לפני שפוית'רס וג'וש ניבו החזירו את הצהובים ל-67:50. הפורוורד האמריקאי ניסה לצמצם את ההפרש, אבל סימס ודסטין שוב הגדילו את ההפרש לשיא של 24 לטובת הצרפתים. ניבו ומרטין הצליחו לשפר את המשחק בצבע ומכבי הקטינה את התוצאה ל-79:62. הצהובים סיימו את הרבע השלישי טוב יותר, אבל פריז סיימה אותו ביתרון 71:85.

רבע 4:

סימס והיליארד עם קליעות מחוץ לקשת המשיכו לשמור על הפרש 14 בפתיחת הרבע האחרון. סל ראשון של ארל רולנד ונקודות של וואלאס בצד הצרפתי הביאו את היתרון ל-77:95 לפריז באסקט. ג'ון דיברתולמיאו עם 5 נקודות רצופות הקטין את הפער ל-15, עד סל ועבירה של הפריזאים וחציית 100 הנקודות הערב. פוית'רס וניבו הראו יכולת טובה יותר ברבע הרביעי, אבל שוב טעויות וחוסר דיוק של מכבי הסתיימו עם קליעות קלות של הצרפתים. בסיום, ניצחון לפריז באסקט 96:107.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully