וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בנס ציונה: "אנחנו חייבים להתחזק, הסגל הזה לא יספיק להישארות"

העולה החדשה מאוכזבת מההפסד למכבי חיפה, מעמדו של לבאן קוטאליה שוב על הפרק. בקבוצה סימנו את המפגש עם הפועל תל אביב כמשחק קריטי

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

סקציה נס ציונה, שנוצחה אמש (שבת) על ידי האלופה מכבי חיפה בסמי עופר (3:1), רשמה הפסד רביעי רצוף מפתיחת העונה וכרגע היא נועלת את הטבלה, עם מאזן עלוב של אפס נקודות ושער זכות בודד. העולה החדשה נראית בשלב זה, כאחת הקבוצות שלא מתאימות לליגת העל וגם במועדון מבינים שיש להם לא מעט בעיות, לקראת המשך המשחקים. "אנחנו חייבים להתחזק, הסגל הזה לא יספיק להישארות", אמרו בנס ציונה, אם כי בקבוצה הוסיפו, שמשחק חוץ נגד מכבי חיפה אינו מדד אמיתי ליכולת של הכתומים.

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה מול לבאן קוטאליה שחקן סקציה נס ציונה. מאור אלקסלסי
יעזוב? לבאן קוטאליה/מאור אלקסלסי

המאמן ניר ברקוביץ' שוב עשה מספר שינויים בהרכב, חלקם כפויים בגלל פציעות וחלקם כחלק מהרצון לשנות משהו בקבוצה, אך נראה שעד כה, גם הוא לא מצליח למצוא את השיטה או ההרכב המתאימים. במחזור הקרוב תארח נס ציונה את הפועל תל אביב ובקבוצה סימנו את המשחק הזה ככזה שחובה לקחת בו נקודות ראשונות.

בנס ציונה היו רוצים להתחזק בשחקן התקפה נוסף, אולם כרגע אין מועמדים ראויים על הפרק. המחשבות על החלפתו של לבאן קוטאליה, בחלוץ זר אחר, עלו שוב על הפרק, אולם במועדון חוששים מהבאת שחקן זר חדש, שאינו מכיר את הליגה וייקח לו זמן להתאקלם, גם בקבוצה וגם במדינה זרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully