וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתקפה לא מתפקדת ואין תרומה מהזרים: מכבי נתניה תקועה

11.9.2022 / 10:24

היהלומים קטעו את רצף ההפסדים ב-0:0 אצל בני סכנין, אבל עדיין מאוכזבים. ברקו והארטהרץ לא מספקים את הסחורה. אביב אברהם: "מקווים לצאת לדרך חדשה"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

מכבי נתניה עצרה אמש (שבת) את רצף שני ההפסדים כשסיימה ב-0:0 אצל בני סכנין, אולם במועדון עדיין קיימת אכזבה עצומה לאור העובדה שהיה זה המשחק השלישי ברציפות ללא ניצחון של היהלומים, שהיווה המשך ישיר לפתיחת העונה המגומגמת.

שתי בעיות בלטו במכבי נתניה במחזורים האחרונים: אחת היא החולשה במשחק ההתקפה, השנייה היא התרומה המועטה מהזרים. ייתכן מאוד ששתי הבעיות קשורות להיעדרותו של פטריק טוומאסי, שנפצע ברגלו אחרי המחזור הראשון ולא שב לפעילות מאז. בקבוצה לא יודעים להעריך האם טוומאסי יהיה כשיר למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה, אותו סימנו בנתניה כאחד ש"חובה לנצח". התקפת נתניה נחלשה מאוד במחזורים האחרונים, ומאז הרביעייה על בית"ר ירושלים כבשו היהלומים רק שער אחד בשלושה משחקים.

בגזרת הזרים, אריך ברקו המשיך לאכזב ואמש אף איבד את מקומו בהרכב, כשגם המגן השמאלי פלוריאן הארטהרץ, שהגיע כהבטחה גדולה מהבונדסליגה השנייה, לא מספק את הסחורה בינתיים. למעשה, למעט הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב שנראה סביר, ואיגור זלאטנוביץ' שרשם כבר ארבעה כיבושים העונה, מכבי נתניה לא מקבלת שום ערך מוסף מהזרים שלה - וזה ניכר בתוצאות.

שחקן מכבי נתניה כרם ג'אבר. ברני ארדוב
שלושה משחקים ללא ניצחון. שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

"אני חושב שתיקו משקף את מה שקרה במגרש", אמר הקפטן אביב אברהם בסיום. "ידענו שזה לא יהיה משחק קל, כי בני סכנין קבוצה אגרסיבית ולוחמת. אנחנו כבר עם הפנים לשבוע הבא, להביא את שלוש הנקודות שרצינו להביא כבר הפעם". הקשר הביע שביעות רצון מכך שקבוצתו שמרה על רשת נקייה: "היינו צריכים לעצור את הספיגות וההפסדים כדי שלא יתחיל להיות גלגל. אנחנו מקווים לצאת לדרך יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully