וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מזהירים משאננות: "אסור שנתבלבל, עדיין יש בעיות"

11.9.2022 / 8:30

האדומים רוצים לייצר מומנטום עם ניצחון על באר שבע (20:15, ספורט4), ורד ישוב לסגל ורפואה ימשיך במערך של שלושה בלמים. במועדון יחליטו לגבי רכש אחרי המשחק, זרים נבחנים ושיחות נערכות עם בן שהר

קליפ סיכום היום בספורט, 11.9/ספורט1

הניצחון בנתניה במחזור הקודם הכניס הרבה ביטחון בהפועל תל אביב, שחדורת אמונה שאפשר להמשיך את המומנטום ולהשיג עוד שלוש נקודות נגד הפועל באר שבע הערב (ראשון, 20:15 בספורט4). יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה אמרו: "ניצחנו בנתניה כי כולם הבינו את המצב, אסור שנתבלבל, יש עוד הרבה בעיות וצריכים לשחק חכם".

קובי רפואה לא צפוי לערוך שינוי בהרכב וימשיך במערך של שלושה בלמים, אם כי הוא גם תרגל מערך של ארבעה שחקני הגנה כדי להשאיר לעצמו אפשרות לשנות תוך כדי משחק. מי שיחזור לסגל הוא עידן ורד, שעד עתה לא התלבש בשל הוראות מההנהלה, אך הסכים לקצץ בשכרו. במועדון לא ייחסו חשיבות מיוחדת לכך שבאר שבע שיחקה ביום חמישי במסגרת אירופית, ואמרו: "זו רק תחילת העונה, הם רעננים ויש להם סגל רחב עם שחקנים ששווים הרכב בכל קבוצה".

עידן ורד, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
קיצץ ויחזור לסגל. עידן ורד/אודי ציטיאט

בנוגע לרכש, במועדון רצו לעבור את המשחקים נגד נתניה ובאר שבע לפני שיקבלו החלטות. הצוות המקצועי בוחן שחקני כנף זרים ומנהל מגעים, כשברקע גם השם של בן שהר נמצא כל הזמן באוויר ונערכות שיחות עם נציגיו. בכל מקרה, בהפועל תל אביב הבהירו כי מעבר לאל ים קנצפולסקי, במסגרת תכנית העבודה מספר צעירים נוספים, כמו רן בנימין ועומר סניור, ישולבו העונה בצורה משמעותית ושילוב הצעירים הוא חלק מהשיקולים בהתלבטות האם להביא רכש ובאיזו עמדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully